سرویس تئاتر هنرآنلاین، نمایشنامه "سایه‌ی پنهان" نوشته خسرو پوینده که سال گذشته توسط انتشارات آگاه چاپ و منتشر شده بود این بار توسط انتشارات روزگار در 72 صفحه به شمارگان 1000 نسخه به چاپ دوم رسید.

"سایه‌ی پنهان" وصف آشفته‌گی و سرگردانی انسان در دنیای مدرن است، وصف بن بست رسیدنش از هیاهوهای آن، وصف تنهایی و میل به خود تخریبی او در چنین جهانی‌ست که تحمل بار سنگین ملال‌آور آن در این غوغاهای سردرگم، گیج‌کننده و بی معنا را در خود نمی‌بیند.

سایه پنهان حکایت سرگشتگی‌ست که در قالب ارتباط با یک زوج به تصویر کشیده شده است، حکایتی که همچنان ادامه دارد.

در بخشی از متن این کتاب آمده است: ناهید: آن شب هوا توفانی بود، من معشوقه یه بیگانه شدم، بیگانه تو بودی. شب بود، بارون می‌اومد، اون کاپشن‌شو داد بپوشم که سردم نشه. هیجان‌زده شده بود. منو می‌بوسید و حرف‌های عاشقانه می‌زد. تو فریاد زدی. توفان می‌اومد، دلهره و اضطراب وجود آدمومی‌گرفت. تو گفتی نمی‌تونی ادامه بدی.

خسرو پوینده نویسنده این اثر نمایشی، نوشتن را از زمان تحصیل در دوره‌های آموزشی تئاتر و نمایشنامه‌نویسی مرکز هنرهای نمایشی که تحت مدیریت حمید سمندریان برگزار می‌شد آغاز کرد. وی همچنین هنرآموخته تئاتر آناهیتا بود که توسط مهین اسکویی اداره و آموزش داده می‌شد. "سایه‌ی پنهان" نخستین نمایش منتشر شده از این نویسنده است. پیش از این چند رمان از این نویسنده راهی بازار کتاب شده است. 

نمایشنامه "سایه‌ی پنهان" با قیمت 10000 تومان در بازار کتاب در دسترس علاقمندان است.