به گزارش هنرآنلاین؛ محمدرضا طالقانی در یادداشتی که بر نمایش "راهمرد" نگاشته، آورده است: اجرای نمایش "راهمرد" به نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری که در سالن  تئاتر شهر روی صحنه رفت همچنان در اندیشه و ذهنم تاثیر گذاشته و رویکرد متفاوت‌اش در سبک تعزیه و نقالی با مباحث بنیانگذار جمهوری اسلامی همواره توانسته گامی بلندتر در این راه برای‌مان میسر سازد که این نگرش و اندیشه همچنان در وجودم در جریان است.

در این میان گسترده زندگی مردمان و رهبران ماندگار قرن اخیر که پراز فراز و نشیب بوده که هرکس بطریقی بخاطر گستردگی تنویر افکار بلند و بالای آنان به طرق مختلف همچون نمایش "راهمرد" به مبادرت به کارهای قشنگ آئینی، نقالی، تعزیه خوانی و دیگر مباحث والا و اندیشه رهبری، حرکت بنماید نیز ستودنی است.

حضرت امام (ره) انقدر بزرگ و جهانی است که دست پرورده‌های آن بزرگوار و رهروان راستین مکتب انقلاب فوج فوج پس از چند دهه این‌گونه در همه جا رخ می‌نمایند، می‌گویند و به رخ کشیده می‌شوند چرا که اثر حالات و حرکات و سکنات بلند مرتبه و جهانی آن مرد الهی در برگیرنده تمامی افعال و افکار امتی را شامل شده است و من هم به تأسی از این راد مردان و فقط به اندازه بضاعتم قدردانی از راه و نگرش نمایش "راهمرد" حامد هوشیاری می نمایم. کوچک همه شما عزیزان خدمتگزار محمدرضا طالقانی.

نمایش "راهمرد" به نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری و با بازی علاءالدین قاسمی و بابک والی آبان ماه در سالن پلاتوی اجرای مجموعه تئاترشهر روی صحنه رفت.