به گزارش هنرآنلاین؛ شامگاه سه‌شنبه سوم آبان ماه ۹۶، در سانس اجرای دوم نمایش "راهمرد" دکترسید مصطفی مختاباد، استاد دانشگاه هنر و تربیت مدرس و سردبیر فصلنامه علمی پژوهشی تئاتر کشور، پس از تماشای نمایش "راهمرد"، در یازدهمین اجرای این نمایش، به پاس هنرنمایی نمایش "راهمرد" بابت طراحی، نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری به ایشان طی مراسم پایان اجرا در مقابل هنرمندان و اصحاب رسانه عنوان کرد: حامد هوشیاری در یک  فضای خلاقه و نوین حرف خود را زد و هوشیارانه نمایشی درخور و ارزشمند را به روی صحنه جاری ساخت. بنده شاهد اجرایی ارزشی، آئینی و عاشورایی بودم که روح من را متعالی ساخت چرا که سبک متفاوتی از نقالی و تعزیه را در هم آمیخت و با ابتکاری جدید در پرداخت، روایتی تازه از امام خمینی (ره) در قالب تعزیه، سبک و حرکت جدیدی رو به جهان نمایشی کشور از جمله تعزیه گشود و این حرکت به نام ایشان ثبت شد. تلفیق زبان، زیبایی و خلاقیت هنر قدیم از جمله سنت‌ها و روایت‌ها و ترکیب این‌ها کنار هم کار ساده‌ای نیست و در این فرم، بیان و زبان یک تجربه جدید را برای ما متولد ساخت و در این حرکت حامد هوشیاری به عنوان طراح، نمایشنامه‌نویس و کارگردان، یک تجربه را معاصر سازی و یک نگاه ترکیبی را در این تولد برای ذهن ما رقم زد.

دکترسید مصطفی مختاباد در ادامه صحبت خود مطرح کرد: باید تاکید کنم، این نوع اجراهای ترکیبی و تلفیقی را در جهان امروز، پست مدرن می‌نامند، اگر چه عده‌ای پرهیز می‌کنند که این چنین عبارات را در نقد بکار ببرند. به هر حال برای بنده این فرصت زیست این دو تجربه و نگاه ایرانی که یکی تعزیه و دیگری تئاتر را در کنار هم می‌بینم واقعا جای تبریک به حامد هوشیاری دارد چراکه با تدبیر و کیفیت نوینی آن را رنگ آمیزی کرده و بنده آرزوی توفیق به روی صحنه آمدن این نمایش را در محافل دیگر و همچنین مجامع بین‌المللی را نیز دارم چرا که لازم است این محصول وزین که اکنون متولد شده را حمایت سازیم و در راستای فرهنگ کشورمان آن را به دیگر جوامع عرضه کنیم.

دکترسید مصطفی مختاباد، در پایان صحبت‌هایشان با قدردانی از نوازندگان، بابک والی و علاءالدین قاسمی قدردانی کرده و در ادامه پوستر نمایش "راهمرد" را امضا و با گروه نمایشی هوشیار، عکسی گروهی گرفته شد.

لازم به توضیح است، نمایش "راهمرد" به طراحی، نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری  که اجرای خود را از روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه در سالن پلاتو اجرا تئاترشهر آغاز کرده هر روز در  دو سانس 16:30 و 18 با مدت‌زمان 50 دقیقه به صحنه می‌رود؛ علاءالدین قاسمی و بابک والی به‌عنوان بازیگر در این نمایش حضور دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به جهت هماهنگی گروه نمایش "راهمرد" با شماره ۰۹۳۵۱۸۷۴۵۹۶ تماس حاصل کنید.