سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "لامبورگینی" در واکنش به پدیده‌های اجتماعی چون معضلات گورخواب‌ها، حادثه پلاسکو و موسیقی زیرزمینی، تیر و مرداد سال جاری به نویسندگی و کارگردانی سیامک صفری با بازی اشکان خطیبی و سیامک صفری در پردیس تئاتر شهرزاد به اجرا در آمد. صفری از 3 آذرماه دومین ورژن این اثر نمایشی را در سالن شماره یک این پردیس تئاتری با بازی خود و سحر قریشی روی صحنه آورده است.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین در این‌باره گفت: نمایشنامه "لامبورگینی" را در سه ورژن نوشته‌ام. ورژن نخست با دو بازیگر مرد اجرا شد، بخش دوم این اثر نمایشی با یک بازیگر زن و یک مرد و سومین ورژن آن که در فکر اجرایش هستم با دو بازیگر زن به صحنه خواهد رفت.

کارگردان نمایش "پسران آفتاب" درباره فضای نمایش "لامبورگینی 2" خاطرنشان کرد: فضای هر سه نمایشنامه مشترک است و موضوعات آن به تناسب، درباره رابطه انسان‌ها و مسائل آنها به شکل متفاوت روایت خواهد شد که در هر سه نمایش به آن پرداخته می‌شود.

سیامک صفری در ادامه افزود: "لامبورگینی 2" نیز اساساً موضوعی اجتماعی دارد و این نوع تئاتر گله و کنشی به شرایط زیستی و زندگی آدم‌هایی است که در حاشیه قرار گرفته‌اند. بحث کلی و فضای اصلی هر سه نمایشنامه به فاصله میان نوع زندگی افراد جامعه می‌پردازد.

بازیگر نمایش "جن گیر" همچنین عنوان کرد: اکنون نیز در "لامبورگینی 2" متناسب با روایت آن، یک زن حضور دارد که مسائل مربوط به این جنسیت را در این فضا مطرح می‌کند.

وی درباره طراحی صحنه نمایش که منوچهر شجاع عهده‌دار آن است، یادآور شد: این بخش از نمایش به لحاظ صحنه‌ای فضایی متفاوت از "لامبورگینی 1" دارد. آنچه که در مضمون صحنه‌ای هر سه ورژن این نمایش مشترک است، فضای شب و دیگری در حاشیه شهر بودن است. طراحی صحنه‌ای که منوچهر شجاع انجام داده است متناسب توضیحات متن و فضای نمایشنامه به اضافه نگاه ایشان به عنوان طراح صحنه است.

دیگر بازیگران این اثر نمایشی که تا 1 دی‌ماه ساعت 18:15 با مدت زمان یک ساعت در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود، ندا شیخ‌زاده، بهار تقدس‌زاده و پرنیان حسین‌زاده هستند.

همچنین دیگر عوامل "لامبورگینی 2" عبارتند از: ساکسیفونیست: گلنوش حمیدی، طراح صحنه و لباس و نور: منوچهر شجاع، طراح گریم: ماریا حاجیها، مجری طرح: نورالدین حیدری ماهر، طراح افکت: محمدرضا جدیدی، تنظیم قطعه لالایی: گلنوش حمیدی، خواننده: دنا گرگین پور، گروه کارگردانی: نیما صفری و ایمان فتاحی، مجری گریم: مریم سالاروند، گرافیست: محمد صادق زرجویان، عکاس: سـمیرا بختیاری، گروه کارگردانی: نیما صفری و ایمان فتاحی، دستیار صدا: بهروز سیفی، دستیاران طراح صحنه: هادی بادپا و سعید زارع، ساخت دکور: سید مصطفی طباطبایی نسب، گروه ساخت دکور: بنیامین ولی پور، مصطفی جمال و محمد شایق و تبلیغات مجازی: فیلم نیوز.

علاقمندان به  منظور تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال و یا گیشه پردیس تئاتر شهرزاد مراجعه کنند.