به گزارش هنرآنلاین، مهرداد رایانی مخصوص نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر که به عنوان مجری کارشناس بخش تئاتر "چشم شب روشن" فعالیت می‌کند، شنبه شب درام اجتماعی را به عنوان موضوع مورد بحث با مهمانانش انتخاب کرده است.

او این هفته میزبان اشکان خطیبی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و خواننده است که این شبها به عنوان مربی مسابقه خنداننده شو در "خندوانه" روی آنتن دیده می شود.

رایانی مخصوص همچنین درباره درام اجتماعی با سیامک صفری دیگر بازیگر شناخته شده تئاتر گفت‌وگو می کند. او از اواخر تیر ماه نمایش "لامبورگینی" را با بازی خود و خطیبی در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه برده و اجرای این نمایش تا جمعه 13 مرداد ادامه دارد.

جرقه نگارش "لامبورگینی" پس از انتشار اخبار درباره گورخواب‌های نصیرآباد در ذهن صفری زده شد. کمی بعدتر حادثه ساختمان پلاسکو رخ داد و در ذهن او با ماجرای گورخواب‌ها پیوند خورد. خطیبی و صفری در "لامبورگینی" نامی ندارند، یکی اولی است و دیگری دومی. دو گورخواب که با توجه به شیوه اجرایی که توسط کارگردان اثر انتخاب شده، قرار نیست رنج را به شکلی رئالیستی نشان دهند.

"چشم شب روشن" به تهیه کنندگی امیر قمیشی و با اجرای محمد صالح علا، شنبه تا چهارشنبه ها هر شب ساعت 23 از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود.