به گزارش هنرآنلاین، محمود فرهنگ، نمایش "راهمرد" به طراحی، نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری را به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی کرد. این نمایش در قالب ویژه برنامه "عاشورا تا اربعین" از سوی کانون تئاتر دینی در سالن پلاتو اجرا تئاتر شهر اجرا شده بود.

گفتنی است؛ "راهمرد" نمایشی، آئینی و عاشورایی است که با سبک متفاوت ، نقالی و تعزیه را در هم آمیخت و با ابتکاری جدید در پرداخت، روایتی تازه از زندگی امام خمینی (ره) در قالب تعزیه،که ازمنظر منتقدان و پژوهشگران سبک و حرکت جدیدی رو به جهان‌نمایشی کشورازجمله تعزیه گشود.

"راهمرد" در طول اجرای خود توسط چند اداره و نهاد از جمله موسسه هنرمندان پیشکسوت،معاون فرهنگی منطقه 10و11تهران،معاون فرهنگی بنیاد شهید و...مورد تقدیر قرارگرفت و همچمین دکتر سید مصطفی مختاباد سردبیر فصلنامه علمی پژوهشی تئاتر کشور،دکتر سعیداسدی مدیر امور بین‌الملل اداره کل هنرهای نمایشی،دکترعلی عارفی کیا مدیرمطالعات و پژوهش فرهنگی سابق علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی ، کریم اکبری مبارکه هنرمند پیشکسوت و کارشناس شورای ارزشیابی ونظارت ، محمد مهدی عبد خدایی همرزم شهید نواب صفوی از محققان و پژوهشگران تاریخ معاصر ایران ، از این نمایش دیدن و آن را حمایت کردند.

علاءالدین قاسمی ، بابک والی به‌عنوان بازیگر در نمایش "راهمرد" حضور دارند.