سرویس تئاتر هنرآنلاین: "رِوُلوِر" چهارمین نمایش پوریا کاکاوند به عنوان کارگردان است. این اثر نمایشی را که کاکاوند خود نگاشته است از 8 شهریور ماه ساعت 19:30 با بازی علی باقری و فربد فرهنگ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. این کارگردان پیش از این نمایش "ضیافت پنالتی‌ها" را اجرا کرد که با استقبال مخاطبان همراه بود.

پوریا کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین با اشاره به اینکه رولور نام نوعی اسلحه کمری است، گفت: دو سال پیش که شروع به نوشتن نمایشنامه "رولور" کردم، تصمیم به اجرای آن داشتم که به دلیل اینکه مشغول فیلم سینمایی شدم، این کار محقق نشد و نیمه تمام ماند. تا اینکه سال گذشته درخواست اجرای این نمایش را به تماشاخانه ایرانشهر دادم و متن آن را تکمیل کردم.

او همچنین درباره موضوع این نمایش یادآور شد: دو رفیق پس از چهل سال یکدیگر را می‌بینند و درباره اتفاقی که در چهل سال پیش میان‌شان رخ داده، صحبت می‌کنند.

این کارگردان همچنین در ادامه افزود: نمایش "رولور" در صحنه‌ای خالی اجرا می‌شود که تماشاگران بسیار به هم نزدیک هستند.

کاکاوند در پاسخ به این سوال که چرا در این نمایش مانند "ضیافت پنالتی‌ها" سراغ بازیگران چهره نرفته است، عنوان کرد: هر نمایشی بازیگران خاص خودش را می‌خواهد. "ضیافت پنالتی‌ها" را زمانی‌که در کافه اجرا کردم، بازیگر آن فربد فرهنگ بود اما در اجرای تماشاخانه پالیز بازیگر آن امیر جعفری شد. از آنجا که تماشاخانه ایرانشهر تالاری دولتی است، فروش نمایش به لحاظ مالی چندان اهمیتی برایم ندارد.

او در پایان با اشاره به اجرای نمایش "نمی‌تونیم راجع بهش حرف بزنیم" به کارگردانی جابر رمضانی در همین تالار نمایشی خاطر نشان کرد: گروه "سوراخ تو دیوار" متشکل از پیام سعیدی، جابر رمضانی، روشنک مرادی و من حدود 7- 8 سال پیش فعالیت خودمان را آغاز کردیم و همیشه دوست داشتیم که کنار هم نمایشی را اجرا کنیم و اکنون به نظرم اجرای نمایش جابر رمضانی در کنار نمایش ما اتفاق خوبی است. دو گروه تصمیم داریم با چینش تماشاگران و شکل اجرا شرایطی را فراهم کنیم تا تماشاگران هر دو کار را که در کلیت با هم مرتبط هستند را در یک روز ببینند.

لیست عوامل نمایش "رولور" عبارت است از: مجری طرح: محمد قدس، طراح نور: صبا کسمایی، طراح صدا: عرفان ابراهیمی، طراح لباس: سمانه احمدی‌مطلق، دستیار کارگردان: امیر نجفی، مدیر تولید: هادی شیخ‌الاسلامی، طراح گرافیک: مهدی دوایی، عکاس: ایپک قشقایی و شیوا ابراهیمی، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط‌عمومی: سام بهشتی، مدیر تبلیغات مجازی: امیر قالیچی و تهیه کننده: گروه "سوراخ تو دیوار".

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های این نمایش را که تا 6 مهر ماه ساعت 19:30 در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه است را از سایت تیوال تهیه کنند.