به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت بعد از ظهر شنبه 10 تیرماه علی مرادخانی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در موسسه هنرمندان پیشکسوت ضمن بازدید از آخرین مراحل بازسازی بنای ساختمان جدید موسسه هنرمندان پیشکسوت با هنرمندان پیشکسوتی همچون، خسرو حکیم رابط، عزت اله مهرآوران و محسن علی اکبری که میهمان  موسسه  بودند نیز دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت توضیحاتی از روند پیشرفت نوسازی، بحث بودجه مربوطه و طرح ساخت سالن آمفی تئاتر ارائه داد و همچنین درباره دو برنامه آتی این موسسه یعنی مراسم تجلیل هنرمندان متولد تیر ماه و ششمین همایش سراسری هنرمندان پیشکسوت در تبریز توضیحاتی را به معاون وزیر ارائه کرد.

مرادخانی ضمن ابراز رضایت از روند بازسازی ساختمان موسسه هنرمندان پیشکسوت تاکید کرد : ساخت سالن امفی تئاتر یک ضرورت است و قطعا برای ساخت ان به موسسه هنرمندان پیشکسوت کمک خواهم کرد .

معاون امور هنری وزیر در ادامه سخنانش ضمن قدردانی از عملکرد همکاران موسسه گفت :  من بارها در مجامع مختلف  از تعامل خوبی که میان این موسسه و اعضای آن که همگی از مفاخر هنر و فرهنگ این مرز و بوم هستند گفته ام، امیدوارم با تقویت مالی  موسسه در آینده ای نزدیک، مراحل بازسازی پایان یابد و شاهد افتتاح رسمی آن باشیم.

علی مرادخانی + سید عباس عظیمی

وی  با اشاره به دیدار امروزش با تنی چند از استادان هنر خاطر نشان کرد: امیدوارم با حمایت های بیش از پیش مسولین از این موسسه ،  شاهد فعالیت ها و برنامه های جدید باشیم، چرا که امتداد فعالیت موسسه  امتداد مسیر بالندگی فرهنگی و هنری برای هنرمندان شاخص و سرشناس جامعه  است.