سرویس موسیقی هنرآنلاین: بابک چمن‌آرا ناشر و مدیر فروشگاه با اعلام این خبر گفت: فروشگاه "سوییت بتهوون" ضمن عرضه محصولات تولید‌شده مرکزموسیقى "بتهوون"، موسسه "آوا خورشید" و مجموعه کامل فیلم‌تئاترها سعى در ارائه و معرفى گزیده آثار صوتى و تصویرى جدید، مهم و ارزشمند عرصه موسیقى، تئاتر و سینما دارد.

وی افزود: فروشگاه "سوییت بتهوون" در مجموعه "پردیس تئاتر شهرزاد" قرار دارد که داراى دو سالن با ظرفیت ٣٠٠ نفر و یک سالن با ظرفیت ١٣٠ نفر و کافه-رستوران "شهرزاد" است. این فروشگاه در خیابان نوفل لوشاتو (فرانسه سابق)، نرسیده به تقاطع رازى واقع شده است. ساعت کار "سوییت بتهوون" از 16 تا 22 است.

او ادامه داد: این فروشگاه پس از "کوارتت بتهوون" در تئاتر مستقل تهران، "روندو بتهوون" در تماشاخانه ایرانشهر و "سرناد بتهوون" در تماشاخانه پالیز؛ چهارمین فروشگاهى است که با هدف عرضه بهتر محصولات فرهنگى و هنرى به مرکز موسیقى بتهوون اضافه شده است.

چمن‌آرا متذکر شد: همچنین از امروز هم زمان با افتتاح مجموعه "پردیس تئاتر شهرزاد"، نمایش "هملت تهران ٢٠١٧" به کارگردانى کیومرث مرادى اجراى خود را شروع می‌کند و ظرف روزهای آینده اجراهاى "خانه بوشاسب درازدست" و "بهمن کوچیک" به فعالیت سالن‌های این مجموعه اضافه خواهد شد.

او در پایان نیز گفت: برای فیلم مستند و فیلم-تئاتر تقاضای بسیاری وجود دارد و جای خالی آن حس می‌شود. به نظرم حضور من در این‌ بخش لازم است چون حس می‌کنم که در اینجا کار مؤثری را انجام می‌دهم. تلاش ما بر این است که هر ماه یا هر 45 روز یک ‌بار، یک فیلم مستند منتشر کنیم. حجم فیلم‌تئاترهای در اختیار ما زیاد است و شاید الآن حدود 40 اثر در دست ما باشد. سوای آن‌که ما در برخی از ماه‌ها نمی‌توانیم اثری را منتشر کنیم، تلاشمان بر این است که در ماه‌های دیگر سال در ماه حداقل 2، 3 فیلم‌تئاتر به بازار بفرستیم.