سرویس موسیقی هنرآنلاین: میلاد درخشانی خواننده، آهنگساز و تنظیم‌کننده موسیقی تلفیقی که با انتشار آلبوم "اشارات نظر" به موفقیت چشمگیری رسید، 20 اسفندماه سال جاری آخرین کنسرت آلبوم "اشارات نظر" را به روی صحنه می‌برد و پس از آن روی پروژه‌های جدیدش تمرکز خواهد کرد.

آلبوم جدید و مستقل میلاد درخشانی که هم‌اکنون در مرحله ضبط قرار دارد، حاصل همکاری آهنگسازی و تنظیم خود درخشانی بر روی اشعار خیام نیشابوری، حسین منزوی، محمدعلی بهمنی و سهیل حسینی است. این آلبوم که قرار است در سال 96 منتشر شود، 12 قطعه با کلام دارد که درخشانی در یکی از این قطعات با کیان پورتراب به عنوان موزیسین مهمان همکاری کرده است. 

درخشانی به جز آلبوم با کلامش، یک پروژه بی‌کلام و یک پروژه با‌کلام دیگر نیز در دست تولید دارد. وی پس از کنسرت پیش روی خود کار بر روی آلبوم بی‌کلام جدیدش را با محوریت ساز عود آغاز خواهد کرد. ساز عود ساز تخصصی درخشانی است، گرچه او گیتار نیز می‌نوازند. همچنین یک آلبوم مشترک همراه با مصباح قمصری، دیگر فعالیت جدی درخشانی خواهد بود که این آلبوم شامل شامل سه‌نوازی بم‌کمان، تار و سازهای کوبه‌ای است. 

خواننده آلبوم "اشارات نظر" در روز 20 اسفند ماه سال جاری همراه با یک ارکستر تغییر یافته، در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود. در کنسرت 20 اسفند، میلاد درخشانی 15 قطعه را اجرا می‌کند که حدود 80-90 درصد این قطعات، با کلام هستند. رپرتوار قطعات این کنسرت شامل آثار آلبوم "اشارات نظر" خواهد بود. گرچه درخشانی قصد دارد قطعات کنسرتش در جشنواره فجر را به روی صحنه تالار وحدت ببرد اما وی قول اجرای قطعاتی از آلبوم جدید و همچنین بداهه‌نوازی نیز به مخاطبانش داده است. 

اعضای ارکستر آخرین کنسرت "اشارات نظر" را میلاد درخشانی (خواننده و نوازنده عود و گیتار)، پدرام درخشانی (نوازنده سنتور)، رضا تاجبخش (نوازنده بیس)، ژوبین کلهر (نوازنده کمانچه)، مصطفی شعبانی (نوازنده کلارینت و ساکسیفون)، صالح کیوان (نوازنده درامز)، امیرعلی رحمانی (نوازنده پرکاشن) و محمد شریعت (نوازنده کیبرد) تشکیل می‌دهند که این اعضاء نسبت به اعضاء ارکستر اجراهای قبلی درخشانی با تغییرات چشم‌گیری مواجه شده‌اند که البته درخشانی علت آن را سختی نگه داشتن یک گروه حرفه‌ای ثابت در ایران می‌داند. 

کنسرت "اشارات نظر" به خوانندگی و آهنگسازی میلاد درخشانی در روز جمعه 20 اسفند ماه در ساعت 21:30 در تالار وحدت شهر تهران برگزار می‌شود و بلیت‌فروشی آن از هم‌اکنون در سایت ایران کنسرت انجام می‌شود.