به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‌های نیاوران اعضای گروه موسیقی نیوش در این برنامه قطعاتی از اولین آلبوم موسیقی خود با عنوان " کینه" را که در زمستان 94 روانه بازار کردند ، با تنظیمی  متفاوت  در کنار چند قطعه جدید برای علاقمندان به موسیقی اجرا کند 

گروه موسیقی نیوش  از سال 88 فعالیت‌های حرفه ای خود را آغاز نمود . این گروه تلاش می‌کند با ارائه بیانی نو و استفاده از ریتم‌های کمتر استفاده شده  و تجربه  رنگ بندی‌های مختلف در سازبندی ارکستر  و همچنین با بکارگیری  سازهای ایرانی و الکترونیک تلفیقی میان موسیقی ایرانی با موسیقی راک  ایجاد کند. نیوش در ساخت آثارش در کنار اشعار مولانا  از  شعر شاعران معاصر همچون عماد خراسانی، گروس عبدالملکیان ،حافظ ایمانی و ...  استفاده کرده است.  

آرش قهرمانلو (خطاط و سرپرست گروه) ، سروش قهرمانلو (خواننده و نوازنده سه‌تار و سه‌تار افکت) ، کیکاووس مختاری (رهبر ارکستر ، تنظیم‌کننده ، نوازنده پیانو و سینتی سایزر) ، اعضای اصلی گروه موسیقی نیوش را تشکیل می‌دهند. و دیگر سازها با نوازندگی اعضای مهمان خواهد بود . علاقمندان جهت تهیه بلیط  این برنامه می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.