سرویس موسیقی هنرآنلاین: شب‌گذشته 30 دی‌ماه از  گروه موسیقی شواش ( مازندران)  در تالار رودکی میزبان علاقه‌مندان بود. این اجرا که یکی دیگر از قسمت‌های مربوط به موسیقی نواحی جشنواره فجر بود  به سرپرستی محمد ابراهیم عالمی در تالار رودکی به روی صحنه رفت.

در ابتدای اجرا مجری به مخاطبان به زبان فارسی و زبان مازندرانی خوش آمد گفت و سپس هنرمندان بنام مازندرانی را معرفی کرد.

هنرمندانی که در این اجرا هنرنمایی کردند؛ ارسلان طیبی: نوازنده لله وا  و خواننده، مسلم فهیمی؛ نوازنده دتار و خواننده، پرویز عبدللهی؛ نوازنده قرنه، جمشید نیکوزاد ؛ نوازنده دسرکوتن ، رضا دیو سالار ؛ نوازنده دتار ، سامان نوروزیان ؛ نوازنده کمانچه ، محمد ابراهیم عالمی ؛ خواننده ، یحیی قدیری ؛ نوازنده لله وا  بودند . 

در این اجرا قطعاتی محلی همچون ؛ کتولی ، گل من ، تقره سری،  ماه نو ، زاری حال و غیره از آهنگسازان بنام محلی نواخته شد که بسیار زیبا و گوش نواز بود و بسیار عالی اجرا شد که همه را به وجد آورده و مورد استقبال چشمگیر مخاطبان قرار گرفت .

در قسمتی از اجرا حرکات موزون محلی نیز همراه با اجرای سازها انجام شد که از طرف مخاطبان با تشویق زیادی روبرو شد و شور آفرین شد .

از چهره هایی که در این اجرا حضور داشتند حمید رضا نوربخش مدیر جشنواره موسیقی فجر بود که بر روی صحنه حضور یافته و لوح تقدیری به سرپرست گروه به پاس اجراهای عالی محلی اعطا کرد.