به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران، در این نشست چگونگی ظهور آهنگسازی انقلابی به نام " برنارد هرمن " ،" چالش صدای هالیوودی " ،" ارکستر اسیون نامتعارف" با حضورنصرالله داوودی  بررسی می‌شود.

همچنین پخش کلیپ تصویری و صوتی از موسیقی و فیلم‌های مختلف به منظور بررسی تغییر انقلاب گونه موسیقی فیلم برنارد هرمن در آثار کارگردان‌های بزرگی چون آلفرد هیچکاک ، اورسون ولز، فرانسوا تروفو و مارتین اسکورسیزی بخش دیگر این نشست است .

گفتنی است مباحثی چون پیشینه و ورود صدا و موسیقی به هالیوود، تحلیل آثار آهنگسازان آلمانی- اتریشی نظیر (مکس اشتاینر، اریش ولفگانگ، کرنگلد و فرانس وکسمن) ، تعریف کلیدی موسیقی فیلم  و مقوله صدای هالیوودی ، موسیقی در ژانر حماسی_ تاریخی و بررسی آثار آهنگسازانی چون میگلوش روژا، دیم‌تری تیامکین، آلکس نورث و المربرنشتاین  پیش از این در سلسله نشست‌های تخصصی موسیقی فیلم با حضور پیشکسوتان موسیقی مورد نقد و موشکافی قرار گرفته است .

علاقه مندان جهت حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتراز سیدخندان خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 20-22872818 تماس بگیرند.