سرویس موسیقی هنرآنلاین: این برنامه در حالی به میزبانی تالار وحدت و با حمایت مالی "شهر فرش" روی صحنه خواهد رفت که تاکنون فروش بلیت‌هایش با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان رو به رو بوده و احتمال تمدید کنسرت برای دومین بار وجود دارد.

علیرضا قربانی قرار است پس از مدت‌ها در تهران روی صحنه برود و قطعات آلبوم جدیدش با عنوان "دخت پری‌وار" را اجرا کند. رضا موسوی کارگردان کنسرت است. او به همراه تیم‌ اجرایی در حال آماده‌سازی جلوه‌های بصری و ویژوال افکت‌های متنوع هستند تا مکمل اتفاقات موسیقایی اجرای زنده دخت پری‌وار باشد.

مهیار علیزاده آهنگساز این آلبوم درباره این اجرا گفت: رپرتوار اجرایی کنسرت شامل قطعات منتخبی از از آلبوم دخت پری‌وار و همینطور چند قطعه از آلبوم "حریق خزان" است. در این کنسرت علیرضا قربانی سولیست آواز، من به عنوان آهنگساز و سرپرست و رضا موسوی هم کارگردان اجرا است. دوستان خوبم علی رضوی، مجید روغنی و مهسا نعمت هم در بخش اجرایی کنسرت حضور خواهند داشت.

وی افزود: نوازندگانی در این برنامه حضور دارند که طی این سال‌ها همواره با ما همراه و همدل بوده‌اند. این گروه دوست‌داشتنی شامل هنرمندانی نظیر میثم مروستی، سامان صمیمی، نیلوفر محبی، پریسا پیرزاده، آتنا اشتیاقی، فرشید پاتینیان، حسام صدفی‌نژاد، باربد بیات، غزل مهدوی، همایون نصیری، پیمان حاتمی، بهرخ شورورزی، مهدیه صفدری و رکسانا صرافی است.

این کنسرت روزهای 19 و 20 خردادماه سال جاری در تالار وحدت برگزار خواهد شد.