به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارکستر موج نو، نوید افقه، پاشا هنجنی و پویا سرایی، هنرمندانی هستند که به دعوت علی قمصری و در کنار او به عنوان شوراى فنی و هیئت انتخاب کننده هنرمندان ارکستر موج نو حضور خواهند داشت که از این میان پاشا هنجنی و پویا سرایی به عنوان آزمونگر در روز آزمون در کنار علی قمصری خواهند بود.

احسان مقدس پور مدیر روابط عمومی ارکستر موج نو در این رابطه افزود: تا کنون استقبال بسیار خوبی از فراخوان این ارکستر صورت گرفته است بطوریکه تا این لحظه بیش از صد و پنجاه نفر برای آزمون ثبت نام کرده اند و پیش بینی می شود که این آمار تا روز آزمون به بیش از 250 نفر برسد. وی افزود برای هر یک از متقاضیان یک ایمیل حاوی برنامه زمانبندی و جزییات آزمون ارسال شده است.

روابط عمومی ارکستر موج نو ضمن پاسداشت شوق و علاقه ی نوازندگان موسیقی ایرانی برای حضور در این فعالیت جدی ، از شهرام صارمی ، مدیریت و مجموعه فرهنگسرای ارسباران کمال امتنان را برای همکاری و همراهی ایشان دارد

آزمون گزینش نوازندگان این ارکستر روز چهارشنبه ۱۰ تیر ،ساعت 9 صبح در فرهنگسرای ارسباران آغاز خواهد شد.

ارکستر "موج نو" با هدف "ارائه ی آثار چندصدایى نسل تازه ی موسیقى، با هویت موسیقی ردیف-دستگاهى در قالبى سازمان یافته و منسجم، ایجاد پل ارتباطى بین نگاه نسل حاضر و قدما در بیان لحن ها و تکنیک ها و دمیدن روحى تازه در موسیقى پرمحتواى ایران با ایجاد اتحاد بین هنرمندان و اجراى آثارى با ظرفیت هاى تازه و پویا" تشکیل شده است.

لازم به ذکر اینکه گزینش نوازندگان در مصاحبه ای حضوری با شرایط زیر انجام می پذیرد:

- سازهاى ملودیک (تار، سه تار، سنتور، نى، کمانچه، کمانچه آلتو، قیچک ، قیچک آلتو و قیچک باس): آشنایى با ردیف موسیقی دستگاهى ایران، تسلط بر مؤلفه های اجرایى در نوازندگى مانند "ریتم"، "داینامیک"، "تکنیک هاى نوازندگى"، "سونوریته" و …، دشیفر و نت خوانى.

- سازهاى کوبه اى: تسلط بر تکنیک هاى نوازندگى (ریتم، داینامیک، فرم و …)، دشیفر و نت خوانى."

علاقه مندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر با ایمیل mojeno.music@gmail.com مکاتبه کنند.