سرویس موسیقی هنرآنلاین: حسین علیشاپور، خواننده به هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت در تهران هستیم که قرار است به همراه گروه "سپندار" پنجم دی ماه سال جاری در فرهنگسرای ارسباران به اجرای برنامه بپردازیم.

این خواننده در ادامه بیان کرد: در این کنسرت بیشتر قطعات در دستگاه همایون، اصفهان و دشتی است و قطعات این کنسرت از ساخته‌های نوید توسلی و حامد حافظی است.

علیشاپور درباره این کنسرت خاطرنشان کرد: همچنین این کنسرت شامل دو بخش است که در بخش اول قطعات در دستگاه همایون و در بخش دوم در دستگاه اصفهان و دشتی است.

حسین علیشاپور افزود: در این کنسرت از اشعار فریدون مشیری، مولانا، حافظ و فردوسی استفاده شده است و من در آوازهایی که خواهم خواند، کلام محمدعلی بهمنی و قیصر امین پور را به کار خواهم گرفت.

این خواننده درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این کنسرت آبتین عباس‌پور، رامین علی‌پور، مجید محیط، نازنین قاسمی، مینو اصحابی، نوید توسلی، مسعود پاد، آرش عزیزی، ایثار یاور، محمد یوسفی، حامد حافظی و… از اعضا و نوازندگان گروه هستند.

حسین علیشاپور پیش از این با گروه‌های موسیقی "نیریز" به سرپرستی و‌ آهنگسازی ملیحه سعیدی، "غوغا" به سرپرستی و‌ آهنگسازی محسن نفر و گروه "مهربانی" به سرپرستی سلمان سالک برنامه‌هایی را در تهران و خارج از ایران اجرا کرد.

نخستین آلبوم علیشاپور به عنوان طلیعه به آهنگسازی احسان عبایی به سال 1387 منتشر شد.

آلبوم‌های "بادبان شکسته"، به آهنگسازی حسین قاسم‌پور و "آوای تو" به آهنگسازی فرهاد ابراهیم‌خانی نیز از او در سال 89 منتشر شد. برگزاری کنسرت با کیهان کلهر در انگلیس هم از دیگر فعالیت‌های علیشاپور در سال 91 بود.