سرویس موسیقی هنرآنلاین: امیرمحمد تفتی خواننده درباره آلبوم "بی‌برگی" به هنرآنلاین، گفت: این آلبوم شامل دو بخش در مایه‌های سه‌گاه و بیات ترک است که هر کدام شامل تصانیف و ساز و آواز هستند.

او ادامه داد: همچنین آخرین قطعه این آلبوم نیز قطعه "گریه عارف" بر اساس تصنیف "گریه کن که گر…" اثر عارف قزوینی است که سال 1388 در سوگ استاد پرویز مشکاتیان، توسط پویا سرایی و امیرمحمد تفتی بازخوانی و تنظیم مجدد شده است.

تفتی درباره اعضا و نوازندگان این گروه خاطرنشان کرد: در این اثر شروین مهاجر (کمانچه و کمانچه آلتو)، آزاد میرزاپور و علی‌اصغر عربشاهی (تار)، پاشا هنجنی (نی)، پویا سرایی (سنتور و تمبک)، علی پژوهشگر (عود)، بهناز بهنام نیا (عود)، حامد افشاری (قیچک باس در قطعه گریه عارف) و مصباح قمصری (بم کمان) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

امیرمحمد تفتی در ادامه تاکید کرد: نکته قابل توجه آلبوم "بی‌برگی"، توجه به فرهنگ ساز و آواز و اجرای تکنوازی و جواب آواز توسط شهرام میرجلالی (تار) و حمیدرضا زبردست (نی) در بخشی از این آلبوم است.

این اثر در استودیو پاپ (حمیدرضا آداب و کامبیز شاهین مقدم)، استودیو مهرآوا (علی پورمقدم) و به تهیه‌کنندگی امیرمحمد تفتی تولید شده است.