یحیی علوی آهنگساز و سرپرست گروه سرشک در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که قرار است به همراه گروه سرشک در بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر به اجرای برنامه بپردازیم.

این آهنگساز در ادامه بیان کرد: این کنسرت شامل یک بخش است که قطعات آن در بیات ترک است و اشعار قطعات از هوشنگ ابتهاج، شفیعی کدکنی، حافظ و.. است، همچنین قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌شود شامل تصنیف "شوق دیدار"، تک‌نوازی، چهارمضراب بیات ترک، تصنیف آرام، تصنیف سلام و... است.

علوی خاطرنشان کرد: زمان دقیق این کنسرت اعلام نشده است اما به زودی اخبار دقیق آن انعکاس می‌یابد. همچنین امیدواریم بتوانیم به خوبی در جشنواره موسیقی فجر به اجرای برنامه بپردازیم.

سرپرست گروه سرشک درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این کنسرت همایون پشت‌دار (کمانچه)، مهدی کهیاری (عود/رباب)، یوحنا علوی (تنبک)، امین آتش افراز (سنتور باس)، قاسم رحیم زاده (تار)، امیر مردانی (آواز)، احسان خسروی (سازهای کوبه ای)، میلاد مردای (قیچک آلتو) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند، همچنین من به عنوان آهنگساز، نوازنده سنتور و سرپرست با این گروه همکاری می‌کنم.

گروه سرشک به سرپرستی یحیی علوی از سال 1379 در مشهد تشکیل شده است که این گروه تا به امروز چندین کنسرت در تهران و شهرستان‌ها برگزار کرده است.