به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، در حاشیه مراسم اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر که با حضور اهالی هنر موسیقی و مسوولان فرهنگی و هنری کشور از احمد علی راغب، امیر اشرف آریان پور و منصور نریمان تقدیر شد.

احمدعلی راغب موسیقی را از کودکی نزد مادرش آموخت و فعالیت حرفه ای خود را از سال 1342 آغاز کرد و در ارکستر فرهنگ و هنر گیلان و رادیو گیلان به فعالیت پرداخت.

پس از چندی در ارکستر ایرانی مفتاح، زیر نظر استاد مهدی مفتاح به عنوان آهنگساز و نوازنده عود شروع به کار کرد و قطعاتی نیز برای خوانندگان معروف و طراز اول ساخت.

"نغمه توحید"، "مارش حرکت"، سرود "خوش آمدی امام"، "آمریکا ننگ به نیرنگ تو" و ˈ"بانگ آزادی" از آثار ماندگار وی هستند ، وی در حال حاضر عضو شورای نظارت و ارزیابی و شورای موسیقی استان های مرکز موسیقی و سرود است.

دکتر امیر اشرف آریانپور مدرک دکترای خود را در ادبیات فارسی، روزنامه نگاری و علوم اداری از دانشگاه تهران اخذ کرده و پس از چهار سال در هنرستان های موسیقی تهران و هفت سال در رشته موزیکولوژی (موسیقی شناسی) در وین مشغول به تحصیل بوده است

وی پس از آن تحصیلات خود را در رشته تاریخ هنر دردانشگاه فرانکفورت پی گرفت. دکتر آریانپور پس از اتمام تحصیلات خود مدت زیادی در هنرستان ملی موسیقی تهران و در دانشگاههای تهران، دانشگاه هنر، دانشگاه صدا و سیما، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه سوره و دانشگاه علمی کاربردی مشغول به تدریس شد.

همچنین وی مدتی در پست سردبیری و ریاست مجله موسیقی و انجمن فیلارمونیک ایران (انجمن دوستداران موسیقی ایران) فعالیت کرده است و هم اکنون علاوه بر تدریس در دانشگاههای مختلف موسیقی، مسوولیت گروه پژوهش هنر، در دانشگاه آزاد اسلامی را برعهده دارد.

منصور نریمان نوازندگی سه تار ، تار و نی را از پدرش آموخته و در همان سنین نوجوانی شروع به کار در رادیو مشهد کرد.