به گزارش هنرآنلاین، با استقبال بی‌سابقه مخاطبان ارکستر موسیقی ملی ایران، موافقت استاد مجید انتظامی و مساعدت ویژه محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کنسرت «همراه با خاطره‌ها» تمدید شد.

این رویداد موسیقایی با همکاری مشترک بنیاد رودکی، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی ایران پنجشنبه- ۱۴ دی ماه- ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

در رویداد «همراه با خاطره‌ها» ارکستر موسیقی ملی ایران با ترکیبی از سازهای ایرانی و کلاسیک و همراهی گروه کُر بنیاد رودکی، برگزیده آثار مجید انتظامی از جمله سمفونی حماسه خرمشهر و موسیقی فیلم‌های از کرخه تا راین، آژانس شیشه‌ای، بوی پیراهن یوسف، دیوانه‌ای از قفس پرید، آرزوی بزرگ، ترن، دوئل، شیخ بهایی و زال و سیمرغ (بچه‌های کوه آلپ) را اجرا می‌کند.

همراه

پیش از این کنسرت ارکستر موسیقی ملی ایران، طی پنج شب در آذرماه و پس از یازده سال دوری استاد انتظامی از صحنه، در تالار وحدت اجرا شد که این رویداد با استقبال ویژه مخاطبان روبه‌رو بود و بلیت‌های همه این اجراها به صورت کامل به فروش رفت.

میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از جمله میهمانان پنج شب نخست اجرای «همراه با خاطره‌ها» بودند.

همچنین سیدمحمد هاشمی جانشین وزیر و معاون حقوقی، سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و سرپرست بنیاد رودکی، محمود سالاری معاون امور هنری و محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شخصیت‌هایی همچون محمدحسین صفارهرندی، وحید جلیلی، احسان محمدحسنی مسئول سازمان هنری رسانه‌ای «اوج» و عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان سعودی در ایران از دیگر میهمانان این رویداد موسیقایی بودند.