سرویس موسیقی هنرآنلاین: ارکستر سازهای ملی ایران به رهبری علی‌اکبر قربانی و خوانندگی رشید وطن‌دوست و وحید تاج، پنجشنبه دوم بهمن از ساعت ۲۱ به‌صورت آنلاین روی صحنه می‌رود.

این کنسرت آنلاین با عنوان "شوق بهار" در اجرای پیش رو آثاری از علینقی وزیری، حسین دهلوی، فرهاد فخرالدینی، علی سلیمی، اوزیر حاجی بیک‌اف، توفیق قلی‌اف و ویلیام کتلبی را با سازهای ایرانی اجرا می‌کند.

بهزاد رواقی (تار)، شیما شاه‌محمدی (قیچک)، مریم مشهدی خدابخش (عود)، مژگان حسینی (قانون)، علیرضا دریایی (کمانچه)، بهنام معصومی (تنبک)، شاهین صفایی (تار)، محمد صانعی (تارباس)، مسعود فیروزی‌نژاد (قیچک باس)، فروغ فضلی (پیانو)، وحید اسداللهی (نقاره)، علی عابدین (سنتور)، پاشا هنجنی (نی) و حمیدرضا آفریده (کمانچه) اعضای ارکستر سازهای ملی در این اجرا هستند.

علی اکبر قربانی رهبر این ارکستر پیش از این به هنرآنلاین درباره این کنسرت گفته است: در این کنسرت بخشی از رپرتوار به‌صورت بی‌کلام خواهد بود و بخشی دیگر نیز به قطعات با کلام اختصاص دارد. کلام‌های ایرانی را وحید تاج اجرا می‌کند و چند قطعه آذربایجانی را نیز رشید وطن‌دوست اجرا خواهد کرد.

با توجه به محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری کرونا، ارکستر سازهای ملی تصمیم گرفت تا جدیدترین اجرای خود را به‌صورت آنلاین به مردم تقدیم کند تا در فرصت محدودیت‌های رفت و آمد میزبان این ارکستر شوند.

بازپخش این کنسرت به مدت ١٠ شب ادامه دارد و مخاطبان می‌توانند در این مدت به تماشای این رویداد بنشینند. اجرای ارکستر سازهای ملی ایران، دهمین کنسرت آنلاین از تالار وحدت و به همت بنیاد رودکی رودکی و از طریق اپلیکیشن لنز پخش می‌شود.