سرویس موسیقی هنرآنلاین: روز گذشته خبری منتشر شد که بسیاری از علاقه‌مندان موسیقی نواحی کشورمان را نگران کرد. سه هنرمند شرکت‌کننده در این دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران - محمدتقی محیط، حسین علی‌حسینی و محمد عزیزی – که برای اجرای برنامه در جشنواره به کرمان آمده بودند در مسیر بازگشت به محل سکونت خود در ساوه دچار سانحه رانندگی شدند.

به دنبال این حادثه، استادان محیط و علی‌حسینی به علت وخامت حال با هلیکوپتر به بیمارستان ٩ دی منظریه خمینی‌شهر در اصفهان منتقل و استاد عزیزی در بیمارستان اردستان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

دامون شش‌بلوکی پژوهشگر و عضو شورای علمی سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران درباره آخرین وضعیت این سه استاد موسیقی نواحی به هنرآنلاین توضیح داد: خوشبختانه عمل جراحی آقای محمد عزیزی موفقیت‌آمیز بود و او شرایط هوشیاری را به دست آورد. پزشک معالج نیز از عمل انجام‌شده رضایت کامل دارد. خوشبختانه جواب اسکن مغزی آقای علی‌حسینی نیز خوب بوده و او نیازی به عمل جراحی ندارد. لخته‌ای نیز وجود ندارد و شرایط هوشیاری‌ وی خوب است.

وی افزود: آقای محمدتقی محیط نیز که در کما به سر می‌برد، شرایط هوشیاری‌‌اش رو به بهبودی است. علائم حیاتی او نیز خوب است و به امید خدا به‌زودی کامل هوشیار شود. طبق آخرین صحبتی که با دکتر او در اصفهان داشتم، از شرایط آقای محیط اعلام رضایت کرد.

شش‌بلوکی در پایان گفت: در این مدت آقایان دکتر صدری، اله‌یاری و ثابت‌نیا پیگیر شرایط این عزیزان بودند و مسئولان اداره ارشاد اصفهان نیز در بیمارستان حضور پیدا کردند.