سرویس موسیقی هنرآنلاین: در ششمین شب از کنسرت‌های آنلاین ویژه‌برنامه ("نوروزخانه")، رحیم شهریاری خواننده آذری‌زبان در سالن همایش برج میلاد به اجرای کنسرت پرداخت.

این کنسرت که با اجرای قطعه "پیمانه" آغاز شد، از همان ابتدا نوید یک شب پرهیجان را برای مخاطبان این خواننده و مخصوصاً آذری‌زبان‌ها می‌داد.

شهریاری در ابتدای اجرا گفت: ما برای امشب 11 قطعه آماده کرده‌ایم که 9 تای آن‌ها آهنگ‌های شاد و ریتمیک آذری هستند.

این خواننده درباره سالن خالی از جمعیت برج میلاد اظهار داشت: ما بارها در این سالن کنسرت اجرا کرده‌ایم و جمعیت زیادی هم آمده‌اند ما را تماشا کرده‌اند، اما حالا ما بار دیگر به این سالن آمده‌ایم و این بار تماشاگران بیشتری با نگاه مهربان خود ما را از خانه تماشا می‌کنند.

در ادامه شهریاری یکی دیگر از آهنگ‌های شاد و ریتمیک خود به نام "یاواش یری" را خواند و پس از آن نوبت به قطعه "آیریلیق" (جدایی) رسید.

شهریاری پس از اجرای این قطعه با اشاره به در خانه ماندن مردم گفت: درست است که ما این روزها در کنار خانواده هستیم ولی آیریلیق (جدا از هم) هستیم. امیدوارم که دیگر این جدایی‌ها نباشد و به‌زودی همه با عشق و صفا زندگی کنیم.

رحیم شهریاری1

در بخش پایانی کنسرت، شهری‌ای هم قطعه شاد "باخ باخ" را خواند و هم قطعه بسیار زیبای "ساری گلین" را اجرا کرد.

کنسرت رحیم شهریاری در حالی برگزار شد که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار بود گروه موسیقی رستاک در ششمین شب از کنسرت‌های آنلاین ویژه‌برنامه (نوروزخانه) اجرا داشته باشد. اکنون قرار است رستاک 20 فروردین روی صحنه برود. علاوه بر تغییر زمان اجرای گروه رستاک، برنامه کنسرت سینا سرلک نیز که پیش از این قرار بود 20 فروردین برگزار شود به 19 فروردین تغییر یافت.

کنسرت‌های آنلاین با عنوان "نوروزخانه" از هشت فروردین با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران توسط موسسه فرهنگی جام سبز در برج میلاد و در راستای سیاست‌های عمومی کشور برای افزایش روحیه نشاط در جامعه در ایام شیوع ویروس کرونا در حال برگزاری است. علاقه‌مندان می‌توانند این کنسرت‌ها را به‌صورت آنلاین از طریق سایت www.TVA.IR تماشا کنند.