اهورا ایمان در گفتگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: وقتی موسیقی خوب تولید نمی‌شود نمی‌توان ترانه خوب به آن تزریق کرد و توقع یک مجموعه خوب کاری را داشت.

این ترانه سرا در ادامه خاطرنشان کرد: موسیقی خوب و فاخر در کشور تولید نمی‌شود که بتوان به تنهایی روی آن (بدون پیرایش های همیشگی )حساب کرد. بلکه در این روزها بیشتر به بحث درآمدزایی و بازار موسیقی فکر می شود تا بخش هنری.

اهورا ایمان با اشاره به اینکه بازار موسیقی در ایران، بازار آلوده‌ای است، اظهار داشت: برخی از این انواع موسیقی، واقعا به گونه‌ای نیست که بتوان تصور کرد که این موسیقی با ترانه و تفکر فاخری منتشر شده و تفکری پشت آن است. موسیقی که فقط برای برگزاری کنسرت تولید شود و صرفا برای ایجاد سر و صدا باشد، اصلا موسیقی نیست. مشکل بر سر این است که کسی نمی‌خواهد در موسیقی حرف جدی بزند؛ به همین دلیل من هم بی کارم و ترجیح می‌دهم فعلا کاری انجام ندهم.

اهورا ایمان افزود: اگر کار جدی از یک آدم جدی پیشنهاد شود حتما آن را می‎‌پذیرم اما متاسفانه در این مدت زمان چنین پیشنهادی نبوده است.

وی درباره کارهای جدید خود گفت: با این همه این روزها ترانه سریال "بیدارباش" را سروده‌ام که آریا عظیمی‌نژاد آن را آهنگسازی کرده است. سینا سرلک نیز خواننده این موسیقی ایرانی است که یک کار ملی است و از شبکه یک سیما پخش می‌شود.