به گزارش هنرآنلاین،جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه اوبرهاوزن آلمان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین رویداد سینمایی ویژه آثار کوتاه میزبان سه فیلم ایرانی است.

 در این رویداد سینمایی که از تاریخ دوم می (۱۳ اردیبهشت) آغاز شده  و تا ششم می (۱۷ اردیبهشت) در کشور آلمان ادامه خواهد داشت، مستند کوتاه «به قید محرمانگی» به کارگردانی مشترک شروین وحدت و پیام عزیزی و دو فیلم کوتاه داستانی «ریزو» ساخته آزاده ناوی و «کدام خانه، کدام دوست» به کارگردانی عباس طاهری در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته می‌شوند.

«با قید محرمانگی» درباره زنان یک روستاست که به نهادهای دولتی نامه‌ای محرمانه نوشته‌اند. شروین وحدت و پیام عزیزی تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک این کار را به عهده داشته‌اند. بعد از «فیلم خانه سیاه است»، ساخته فروغ فرخزاد که دوره یازدهم این جشنواره نمایش داده شد و جایزه اصلی را نیز دریافت کرد، با قید محرمانگی تنها فیلم ایرانی است که به اوبرهاوزن راه یافته است.

عوامل فیلم «با قید محرمانگی» عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: شروین وحدت، پیام عزیزی، تدوین: محسن ظهرابی، فیلمبردار: کیوان ایمانی، موسیقی: احسان آنالویی، صداگذار: سامان شهامت و بهزاد مهدی‌زاده، اصلاح رنگ و نور: رضا تیموری، صدابردار: شروین وحدت، مدیر روابط‌عمومی: سعید اسلام‌زاده، طراح پوستر: متین خیبلی، دستیارکارگردان: رضا عزیزی، مدیر تولید: مهرسام حق‌جو، عکاس: کیوان ایمانی

جشنواره اوبرهاوزن که امسال هفتادمین دوره خود را برگزار می‌کند، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در دنیاست و برنده جایزه بزرگ این جشنواره به رقابت‌های آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.