سرویس موسیقی هنرآنلاین: کیهان کلهر که ابتدا قرار بود کنسرت "شهر خاموش" را به همراه کوارتت مینیاتور از 21 الی  23 فروردین ماه در تالار وحدت برگزار کند، به دلیل استقبال مخاطبانش تصمیم گرفت این کنسرت را به مدت پنج شب دیگر در تاریخ‌های  24 ،26، 27 ،28 ،29 فروردین نیز تمدید کند.

"شهرخاموش" یکی از مشهورترین آلبوم‌های بی‌کلام کیهان کلهر است که سال 87 با همراهی بروکلین رایدر رهبر یک کوارتت زهی از آمریکا در سبک موسیقی کلاسیک و خاورمیانه‌ای در قالبی بین‌المللی منتشر شد.

این آلبوم از چهار قطعه تشکیل شده که قطعه 30 دقیقه ای "شهرخاموش" هسته اصلی اثر را تشکیل می‌دهد. ایده ابتدایی این مجموعه از سفارش دانشگاه هاروارد برای سازبندی و اجرای کوارتت زهی شکل گرفت و توسط کلهر و رایدر تصمیم بر اجرا و انتشار قطعات، تحت عنوان یک مجموعه به نام "شهر خاموش" گرفته شد.

در این کنسرت پدرام فریوسفی نوازنده ویولن، نیلوفر محبی نوازنده ویولن، میثم مروستی نوازنده آلتو، آتنا اشتیاقی نوازنده ویولنسل ازجمله نوازندگانی هستند که در قابل کوارتت زهی "مینیاتور"، کلهر را همراهی می‌کنند. نوازندگان کنترباس و سازهای کوبه‌ای این کنسرت هنوز مشخص نشده‌اند.

 کلهر علاوه‌ بر اجرای کنسرت "شهر خاموش" در ایران، روز سوم فروردین ماه (23مارس) نیز در فستیوال موسیقی بیگ اییرز در ایالت تنسی به تک‌نوازی کمانچه می‌پردازد و روز بعد به همراهی بروکلین رایدر، در همین فستیوال کنسرتی را اجرا خواهد کرد.

کلهر که به تازگی آلبوم "هنوز پاییز است" را با همکاری مجموعه "رامبرانت تریو" در ایران منتشر کرده قرار است آلبومی نیز از اجراهای مشترک خود و این گروه هلندی در موسسه "ساز آواز" منتشر کند.

گروه "رامبرانت تریو" گروه سه نفره هلندی است که پیانو، درامز و کنترباس سازهای اصلی آن را تشکیل می‌دهند و از مهمترین و موفقترین آنسامبل‌های جز هلند به شمار می‌روند.