سرویس موسیقی هنرآنلاین: مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان کشورمان روز یکشنبه در حاشیه دیدار با اعضای ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی ایران با سفیر کشورمان در روسیه ضمن قدردانی از هنرمندان، گفت: پیروزی به‌دست‌آمده ایران مقابل مراکش حاصل حمایت 80 میلیونی ایرانی بود که در اولین دیدار تیم ملی حماسه بزرگی را رقم زدند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ما سه سال زحمت کشیدیم تا بتوانیم مقتدرانه به جام جهانی برسیم. مسیر بسیار دشواری را هم طی کردیم. البته خیلی‌ها فکر می‌کردند این اتفاق نیفتد، اما هیچ نیرویی عزم و اراده روبرویی با ملت را ندارد، ملتی که بخشی از آن شما هنرمندان هستید تا موفقیت بزرگی برای تیم ملی رقم بخورد.

سلطانی‌فر ادامه داد: پس از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل مراکش همه ایران شاد شد و خندید. به خودمان می‌بالیم که تمام ملت با دیدگاه و باور ایستادند و تلاش کردند. ما مصمم هستیم در دو بازی بعدی بتوانیم با این وحدت از کشورمان دفاع کرده و حضور آبرومندی در جام جهانی داشته باشیم. عزم و اراده تیم ملی تا همین‌جا هم خیلی خوب بود.

وزیر ورزش و جوانان درباره امکاناتی که در اختیار تیم ملی قرار گرفت تا در روسیه حاضر شود، گفت: در این راه، قطعات مختلف ساخته شد که روحیه‌بخش بود. من از تمام هنرمندان تشکر می‌کنم که کمک کردند اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان روحیه بگیرند. بسیار خوشحالم چون‌ تمام این کارها باعث می‌شود بچه‌های فوتبالیست احساس کنند هنرمندان در کنار تیم ملی هستند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر حضور احتمالی تعدادی از اعضای تیم ملی فوتبال در کنسرت یکشنبه شب ارکستر سمفونیک در مسکو، تصریح کرد: امشب تمرین بسیار مهمی داریم. حتماً این مطلب را به همه دوستان منعکس می‌کنم تا بتوانند در اجرای ارکستر حضور داشته باشند، اما خودتان می‌دانید تمرین تیم ملی فوتبال برای بازی‌های بعدی مهم‌تر است.