سرویس موسیقی هنرآنلاین: پنجشنبه 5 بهمن و شب گذشته جمعه 6 بهمن‌ماه، سیروان پس از چند سال در برج میلاد روی صحنه رفت. این خواننده پاپ در سال‌های اخیر بیشتر اجراهایش در تهران را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌کرد.

قطعه "نه نرو" اولین اثری بود که سیروان در این کنسرت اجرا کرد. قطعه‌ای که پای ثابت اکثر کنسرت‌های سیروان و از محبوب‌ترین آثار این خواننده است. اجرای قطعه "نه نرو" با استقبال ویژه‌ همراه شد و پس از آن سیروان بلافاصله اثر "تو خیال کردی بری" از قدیمی‌ترین آثار خود را با تنظیمی جدید و به‌روزتر اجرا کرد.

اینتروی قطعه بعدی کنسرت با نوازندگی کیبورد توسط سیروان همراه بود و سپس با پخش نماهنگ "سوژه‌هات تکراریه"، اجرای این اثر آغاز شد. آخرین و پرشورترین قطعه این کنسرت هم، اثر "دوست دارم زندگی رو" بود.

"نه نرو"، "بارون پاییزی"، "تعجب نکن"، "خیلی روزا گذشت"، "قاب عکس خالی"، "آره"، "بی قرار"، "عاشقتم"، "خاطرات تو"، "سوژه‌هات تکراریه"، "کجایی تو"، "نمیرم عقب"، "برگرد"، "این‌جا جای موندن نیست" و "دوست دارم زندگی رو" قطعاتی بودند که سیروان در این کنسرت اجرا کرد.

یاشا حکمی (کیبورد)، طاها مظاهری (گیتار)، نریمان ناعمی (ساکسیفون و بکینگ وکال)، امیر دانایی (گیتار الکتریک) و مجید پروریان (گیتار بیس) نوازندگانی بودند که در این کنسرت سیروان را همراهی می‌کردند. در این کنسرت مرتضی مسگر، نوازنده درامز ارکستر سیروان به علت فوت پدرش روی صحنه حضور نداشت و نوازنده مهمان به جای او درامز نواخت.

این کنسرت‌ها که با همت شرکت "آوای فروهر" برگزار می‌شود، شنبه 7 بهمن‌ماه نیز در برج میلاد تکرار خواهد شد.