سرویس موسیقی هنرآنلاین: شاهین آرین خواننده پاپ در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: نگاه هنری من بر اساس یک سری کارهای ارزشی و ماندگار شکل گرفته و همیشه هر کاری که دلم گفته را انجام داده‌ام. به همین خاطر تصمیم گرفته‌ام برای تجلیل از شهید محسن حججی، قطعه‌ای را به این شهید بزرگوار تقدیم کنم.

وی افزود: قطعه‌ای که می‌خواهم برای او بخوانم، زبان حال این شهید بزرگوار و همه اسرا و آزاده‌های ایران است. معمولاً توجه‌ها به شهادت شهید حججی است اما من در این قطعه نگاهم به اسارت ایشان بوده است.

آرین درباره اجرای صحنه‌ای قطعه جدیدش بیان کرد: به زودی یک اجرای صحنه‌ای خواهم داشت که در آن اجرا به همراه صابر خراسانی قطعه‌ تقدیم شده به شهید حججی را اجرا می‌کنم. اجرای نمایشی این قطعه 15 تا 20 دقیقه طول می‌کشد چون این اثر موسیقی ترکیبی از خداحافظی شهید حججی و سلامی است که این شهید بزرگوار به حضرت سیدالشهداء می‌کند.

خواننده جوان پاپ ادامه داد: ان‌شاءالله قطعه‌ای که خوانده‌ام به روح پر فتوح شهید بزرگوار و خانواده محترمش برسد و ضمناً نگاه اسیران جنگ تحمیلی را هم جلب کند چون اسرای 8 سال دفاع مقدس هم  سال‌ها در عراق اسیر بودند و با آن‌ها هم همان رفتاری داعشی‌گونه شد.

شاهین آرین در خصوص علاقه‌اش به اجرای موسیقی ارزشی گفت: همیشه در میان اجراهایم به آثار ارزشی هم توجه داشتم و ارزش زیادی برای این آثار قائل بوده‌ام. آخرین کنسرتم در برج آزادی بود و قبل از آن در اسفند ماه سال گذشته هم همراه با یک ارکستر بزرگ کنسرتی را در تالار وحدت برگزار کردم که یک کنسرت ارزشی و ملی بود.

این خواننده در پایان انتظاراتش از رسانه‌ها را هم این‌گونه بیان کرد: من فعالان حوزه مطبوعات را از خانواده خودم می‌بینم و برای همه خبرنگاران احترام قائلم. گرچه متأسفانه در حوزه رسانه انحصارگری و مافیا وجود دارد و به عینه دیده‌ام که رسانه‌ها برای بولد کردن یک عده تلاش بیشتری انجام می‌دهند. امیدوارم شرایط تغییر کند و همه به یک چشم دیده شوند.