سرویس موسیقی هنرآنلاین: بهاره منصوری خواننده و سرپرست گروه "رخساره" که بعد از 14 سال مجدداً به مارکت موسیقی و بازگشت و سه سئانس اجرا موفق را در فرهنگسرای نیاوران به‌جا گذاشت درباره اجراهای بعدی خود به هنرآنلاین، گفت: ما برنامه‌های مدون و تمرینات خود را حتی بعد از اجراها با گروه ادامه دادیم و سعی می‌کنیم به روز پیش برویم.

وی افزود: صحبت‌هایی برای برگزاری کنسرت انجام‌شده که هنوز به مرحله نهایی نرسیده اما قرار است تا اردیبهشت‌ماه سال آتی یک اجرا در تالار وحدت و خردادماه نیز در فرهنگسرای نیاوران مجدداً روی صحنه بروم، خیلی دوست داشتم که به‌صورت منظم و مداوم اجرای صحنه‌ای داشته باشم، اما وجود یک سری مشکلات از مانع از این کار می‌شود.

او ادامه داد: متأسفانه در وهله اول نبود سالن مناسب برای کنسرت و وهله دوم ساعت بد برگزاری کنسرت و همچنین نبود اسپانسر مالی درست از دلایل اصلی فواصل گوناگون در کنسرت‌ها شده است. تالار وحدت آخر هفته‌های شلوغی را سپری می‌کند و به خاطر وجود سالن در طرح اصلی ترافیک و زمان‌های برگزاری در ساعتی نظیر 2 و 3 عصر نیز جوابگو برای بانوان نخواهد بود.

این خواننده بیان کرد: دلیل مهم‌تر نبود اسپانسر مالی درست و درمان بوده و باید به اجراهای سالی یک‌ بار رضایت داد و بیشتر از این صرف مالی ندارد، درواقع تمامی مشکلات به دلیل این است که هیچ حمایتی از موسیقی بانوان نبوده و یا حداقل اینکه من ندیدم. ای‌کاش روزی را شاهد باشیم که موسیقی بانوان نیز مانند موسیقی‌های پاپ امروزی پررونق باشد.

این هنرمند تأکید کرد: خدا را شکر وضعیت گروهمان عالی است. خوشبختانه روند گروه طوری بوده که تا به امروز همه‌چیز به شکل خوب و منظم پیش رفته و برای ادامه همکاری به مشکل برنخوردیم چراکه هریک از اعضای ارکسترم جزو بهترین‌ها در بخش کاری خود محسوب می‌شوند. البته همه این موفقیت ها را در مبحث ارکستر به پشتوانه نیوشا بریمانی رهبر ارکستر بوده است.

او در پایان گفت: این عرصه نیاز به همکاری و مساعدت بیش‌ازپیش مسئولان دارد، کمک و استقبال مردم از برنامه‌های هنری قابل‌قبول است، اما باید چشمگیرتر باشد به‌ویژه در مورد موسیقی زنان و اجرای کنسرت زنان، از آنجایی‌ که این برنامه‌ها تنها مختص بانوان است بنابراین زنان باید استقبال مؤثرتری از آن به عمل‌آورده و برای اعتلای فرهنگ و هنر ایرانی کوشاتر باشند.