گروه معماری هنرآنلاین: پروژه طراحی دفتر مرکزی آجر کهن سرام توسط استودیو معماری هوبا در تهران با مسئولیت هومن بالازاده و گروه طراحی پریما جهانگرد، محسن طهماسبی، مصطفی داداش‌پور و بهرام افسری اجرا شده است. این پروژه با رویکرد ایجاد یک ساختار خنثی در مقیاس شهری و یک بیان قابل درک در مقیاس محلی طراحی و اجرا شده است.

هیات عالی داوران جایزه بین المللی ریبا توسط معمار مشهور فرانسوی اودیل دک رهبری می‌شود و اعضا دیگر آن عبارتند از دِولین طراح صحنه انگلیسی، جین گنگ معمار امریکایی و بنیانگذار استودیو گنگ، روسانا هو معمار چینی و گوستاوو اوترابو معمار برزیلی و برنده جایزه بین المللی ریبا در سال ۲۰۱۸ میلادی .

داوران ضمن اعطای این عنوان، تحت تأثیر خویشتنداری، ابتکار عمل و ظرافت ساختمان قرار گرفتند که به سفارش شرکت آجرسازی کهن سرام برای طراحی دفتر مرکزی آن‌ها تعیین شده بود.

در بیانیه هیات داوران آمده است: «تصمیم به استفاده از یک ماده واحد برای ایجاد هر دو ساختار خارجی و داخلی منجر به یک ابهام جالب در مورد اینکه چه چیزی جامد است و چه چیزی خالی است، بوجود آورده است. در آب و هوای خشک و آلوده تهران، ساختمان منسجم است و از حفره‌های نما برای تامین نور، تهویه و فضا برای رشد گیاهان استفاده می‌کند. یک طرح نشاط‌آور و الهام‌بخش، این پروژه و همچنین رویکرد مشترک گروه طراحی هوبا به نوآوری، آن‌ها را به عنوان دریافت‌کننده شایسته معمار نوظهور بین‌المللی ریبا ۲۰۲۱ واجد شرایط می‌سازد.»

جایزه بین‌المللی ریبا جایزه‌ای است که موسسه سلطنتی معماران بریتانیا به ساختمان‌‌های سراسر انگلستان و دیگر نقاط جهان اعطا می‌کند.