سرویس معماری هنرآنلاین: باحمایت گالری نظرگاه و در راستای بررسی و نقد رویکرد مدیریت شهری در رفع آلودگی هوا، نشست "وقتی همه خواب بودند" برگزار می‌شود.

در این نشست حسین رضا شهید زاده، سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا؛ کیومرث کلانتری، مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست تهران و سید امیر منصوری، عضو هیات علمی دانشگاه تهران به عنوان سخنران و اعضای پنل حضور دارند.

شایان ذکر است، آلودگی هوای تهران از جمله مشکلات عدیده‌ای است که در دهه اخیر علاوه بر پایتخت گریبان سایر کلانشهرهای ایران را نیز گرفته است. متاسفانه، برای حل این مشکل که در فصل سرد سال به نقطه اوج خود می‌رسد، هنوز راهکار مشخصی از سوی مسئولان و کارشناسان ارائه نشده است. ناگفته نماند که بخشی از  پیشنهادات ارائه شده از سوی کارشناسان نیز از سوی مدیران اجرایی با بی توجهی مواجه شده که هر روز این معضل را برای ساکنان کلانشهرها پیچیده‌تر از قبل می‌کند.

بنا بر گفته برخی از کارشناسان ساخت و سازهای نامناسب و بلندمرتبه سازی در اطراف تهران ازجمله مسائلی است که بر آلودگی هوای تهران تاثیرگذار بوده است.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند، سه‌شنبه ۴ دی ماه ۹۷ از ساعت ۱۷ به گالری نظرگاه واقع در خیابان دکتر قریب، شماره 23 مراجعه کنند.