سرویس معماری هنرآنلاین، نکوداشت دکتر سیروس باور، پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه از ساعت‌ساعت 17 الی 20 در خانه وارطان برگزار می‌شود.

سیروس باور دارای مدرک دکترای معماری از دانشگاه فلورانس است که مسئولیت‌های متعددی چون: تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی و عضویت هیئت امنای انجمن مفاخر معماری ایران را در کارنامه خود دارد.

باور بنیان‌گذار درس تاریخ معماری مدرن و آتلیه شهرسازی در دانشکده معماری دانشگاه ملی ایران در سال 1344 و در دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه تهران، سال 1348 است.

  طرح و اجرای مجتمع بهداشتی رفاهی پالایشگاه تهران، طرح جامع شیراز، طرح جامع یزد، طرح جامع شهر صنعتی کاوه،     طرح مدرسه صنعتی شهر آراکوژ در برزیل، طرح پارک بوتالیک شهر برزیلیا در برزیل، طرح پارک شهر سالوادوردر برزیل،   طرح مرکز فرهنگی اسلامی در شهر رسیف در برزیل، طرح ساختمان حسابداری در برزیلیا و ساختمان تجاری در سن پائولوی برزیل و طرح و اجرای ساختمان‌های مسکونی در تهران و اصفهان از جمله فعالیت‌های برجسته این معمار هستند.

همچنین ترجمه کتاب "تاریخ معماری" اثر لئوناردو بنه ولو و کتاب "تأثیر روح زمانه در روند معماری معاصر در ایران" نیز از جمله فعالیت‌های تألیفی دکتر باور هستند.

حضور در این مراسم برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند به خانه وارطان واقع در میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، پلاک 514 مراجعه کنند.