سرویس مد و لباس هنرآنلاین: کارشناس مد و لباس اداره کل فرهنگ و ارشاد استان همدان، گزارش عملکرد اهم فعالیت های انجام شده در این حوزه را در اختیار کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور قرار داده است.

دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس استان همدان در سال 1391 تشکیل شده است.

سال 93، چهاردهمین نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی و نخستین نمایشگاه مد و لباس استان همدان برگزار شد و این رویداد نقطه عطفی در حوزه فعالیتی کارشناسی مد و لباس اداره کل ارشاد استان بود.

مجید فروتن، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در ارتباط با این نمایشگاه اعلام کرد که ما در ادامه به دنبال الگودهی در سطحی گسترده هستیم.

اما دی ماه سال 94، بیستمین نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی کشور و دومین جشنواره مد و لباس استان همدان برگزار شد و الناز حدیدی، عضو شورای راهبردی دانشجویان و کارگروه مد و لباس کشور در آیین افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت که آثار موجود در این نمایشگاه، حاصل تراوشات فرهنگ و تمدن مردم همدان بوده و هر کدام از این لباس ها المان و نماد فرهنگ و هنر مردم این استان است.

همچنین در بخش‌های دیگری از گزارش عملکرد دبیرخانه کارگروه مد و لباس استان همدان به ارائه صورت جلسات کارگروه ساماندهی مد و لباس استان همدان و گزارشات تصویری از رویدادهای مذکور ارائه شده است.

اسامی و مشخصات اتحادیه های مرتبط با حوزه مد و لباس استان همدان، فهرستی از معرفی واحدهای صنعتی مرتبط با پوشاک این استن و بانک اطلاعاتی طاحان مد و لباس استان همدان نیز تجمیع و به دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور تقدیم شده است.