سرویس مد و لباس هنرآنلاین: بهاره شفیعی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و کارشناسی مد و لباس درباره روند برگزاری نخستین جشنواره مد و لباس این استان به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: این جشنواره که از روز 28 اردیبهشت در محل اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان فارس کار خود را آغاز کرد، همچنان میزبان علاقه‌مندان این حوزه در محل برگزاری جشنواره است.

او افزود: یکی از اتفاقات مثبت در این دوره از جشنواره حضور طراحان لباس در محل برگزاری نمایشگاه است که از نزدیک با حضار و مراجعه‌کنندگان در ارتباط هستند و در صورت تمایل می‌توانند سفارش کار داشته باشند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به حضور پررنگ هنرمندان از سراسر کشور در این رویداد بیان کرد: بیش از 40 مقاله در بخش علمی و قریب به 50 اثر در بخش عملی پس از داوری اولیه به جشنواره شرکت داده شده اند که در اختتامیه از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

شفیعی در خاتمه گفت: مراسم اختتامیه جشنواره در روز سوم خرداد ماه برگزار می‌شود و در حال انجام برخی رایزنی‌ها به منظور حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم هستیم.

نخستین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان فارس با همراهی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و به همت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و شهر شیراز برگزار شده است.

یکی از مهم‌ترین برنامه های این جشنواره حضور حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در نشست صمیمانه طراحان و فعالان مد و لباس استان فارس با همراهی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،مدیر نظارت و ارزشیابی و امور استان های این کارگروه است.

اولین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان فارس و سی و دومین جشنواره مد و لباس کشوری از 28 اردیبهشت تا 3 خرداد در مجتمع فرهنگی هنری شیراز از ساعت 10 صبح تا 20 شب پذیرای بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.