سرویس مد و لباس هنرآنلاین: در ماه ژوئن سال 2013 دادگاهی در ایتالیا دولچه و استفانو گابانا، دو طراح سرشناس ایتالیایی و صاحبان خانه مد و فشن"دولچه و گابانا" (Dolce & Gabbana) را به دلیل فرار مالیاتی و مخفی نگه داشتن بخشی از درآمد خود به میزان 200 میلیون یورو به بیست ماه زندان محکوم کرد. البته این دو طراح سرشناس این اتهامات را کاملا رد کردند و از طریق وکلای مدافع خود تقاضای تجدید نظر خواهی کردند.

روز شنبه یک دادگاه عالی رتبه در ایتالیا درخواست تجدید نظر این دو طراح ایتالیایی را مورد بررسی قرار داد و مجرم بودن آنها را طی حکمی رد و با پایان دادن به این موضوع پرونده را مختومه اعلام کرد. طبق حکم صادر شده از سوی این دادگاه دولچه و استفانو گابانا در خصوص فرار مالیاتی مجرم شناخته نشدند.

خانه مد و فشن دولچه گابانا در این خصوص طی بیانیه ای اعلام کرد: ما همیشه با تمام صداقت رفتار کرده ایم و اکنون از این بازبینی و تجدیرنظر از سوی دادگاه عالی ایتالیا بسیار خرسندیم.

دولچه گابانا یکی از برندهای مطرح در زمینه مد و فشن است که فعالیت خود را از سال 1985 در شهر میلان آغاز کرد و تاکنون هنرمندان و ستاره های زیادی لباس های آن را در مراسم رسمی مختلف پوشیده اند.

این برند همچنین صاحب برند جوان تر دیگری به نام دی اند جی D & G نیز هست که بیشتر به داشتن طرح های پر نقش و نگار شهرت دارد. برند دی اند جی هم تولید کننده انواع لباس، کیف و کفش، عطر، زینت آلات و البته ساعت است که فروش ساعت های آن نسبت به لباس هایش بسیار بیشتر است.

فوربس

بهار شهرابی