سرویس مد و لباس هنرآنلاین: فریبا طلاوری هنرمند خوزستانی عرصه مد و لباس درباره جدیدترین فعالیت‌های خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: تدریس در دانشگاه به شکل مجازی از زمان شیوع ویروس کرونا که همچون ماه‌های گذشته در دستور کارم قرار دارد هر چند که به مراتب در قیاس با آموزش حضوری کار دشواری است اما در ماه‌های اخیر تلاش کرده‌ایم تا با بهره‌گیری از تجربیات متعدد نواقص را رفع کرده و مسیر آموزش مجازی را به سمتی مطلوب پیش برم.

او اذعان داشت: با این همه به لطف توسعه آموزش مجازی در سراسر کشور، علاقه‌مندان بسیاری از نقاط مختلف جهان این فرصت را پیدا کرده‌اند که از آموزش هنرمندان پیشکسوت ایرانی در تمامی رشته‌ها بهره گیرند و بدون شک این یکی از مهم‌ترین ثمرات این شیوه تدریس بوده است.

طلاوری افزود: در عین حال بسیاری از افراد از رشته‌های تحصیلی غیر مرتبط و به حسب علاقه‌مندی در پی افزایش فضاهای آموزشی مجازی به این عرصه پا گذاشته‌اند و به جرئت می‌توان گفت آموزش در زمینه‌های هنری از جمله عرصه مد و لباس طی ماه‌های اخیر و علی‌رغم بسیاری از مشکلات و محدودیت‌ها در پس شیوع کرونا، امید را به بسیاری از خانواده‌ها بازگردانده است.

طلاوری همچنین با تقدیر از عملکرد دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در پی حضور و همراهی با سایر گروه‌های مجازی حوزه مد و لباس اذعان داشت: هر قدر هم که هنرمندان ما به شکل مستقل عمل کنند با این همه کاهش ارتباط میان جامعه هنری و مدیران متولی در بخش دولتی می‌تواند فرصت هم افزایی افراد را افزایش داده و در ادامه بسیاری از مشکلات موجود را مرتفع سازد.

این هنرمند خوزستانی در ادامه از برگزاری وبینارهای رایگان آموزشی تخصصی در حوزه پوشاک بانوان و آقایان در روزهای پایانی بهمن‌ماه خبر داد و گفت: این دوره آموزشی از 20 تا 29 بهمن ماه به مدت هفت روز و در هفت رشته متفاوت برگزار می‌شود.

او به موضوعات این وبینار آموزشی اشاره کرد و گفت: الگوسازی و برش کت مردانه یقه انگلیسی و بلیزر، دوخت کت مردانه، الگوسازی و برش شلوار مردانه، دوخت شلوار مردانه، الگوسازی، برش، فنرگذاری و دوخت تاپلکس زنانه طی سه روز پایانی از جمله سرفصل های آموزشی این وبینار است که با مجوز رسمی از کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و با همکاری دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر اهواز برگزار خواهد شد.