سرویس مد و لباس هنرآنلاین: سید محمد مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی در دومین روز از برگزاری هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر از بخش مسابقه زنده این رویداد بازدید کرد و در جریان برگزاری این رویداد قرار گرفت.

بخش مسابقه زنده طراحی لباس از بخش‌های رقابتی جشنواره‌های مد و لباس فجر است که در سه بخش لباس اجتماع بانوان، لباس آقایان و محصولات عفاف و حجاب در هفت روز برگزار می‌شود.

در این بخش سه روز به مسابقه زنده طراحی لباس اجتماع بانوان، دو روز به بالاپوش آقایان و دو روز دیگر به حوزه محصولات عفاف و حجاب اختصاص دارد که در خاتمه آثار برگزیده تجلیل و بسته به میزان کاربردی بودن وارد چرخه تولید خواهند شد.

وجوه آسیب‌شناسی مسابقه زنده طراحی لباس در جشنواره فجر حائز اهمیت است و طی ادوار گذشته، دستاوردهای مطلوبی در این زمینه وجود داشته است.

photo_2018-02-26_22-00-10

تقویت حس رقابت پذیری و جسارت نیز در این فضای سالم رقابتی محک زده می‌شود و فرصت مناسبی هم برای تقابل نمادهای فرهنگی استان‌های مختلف در عرصه مد و لباس به وجود خواهد آمد.

هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از ششم تا سیزدهم اسفندماه 96 همزمان در تهران (تالار وحدت، سالن حجاب و برج میلاد) و چندین استان کشور برگزار می‌شود.