سرویس مد و لباس هنرآنلاین: رسانه ملی به انتظارات مخاطبان خود در زمینه پرداختن به موضوع مد و لباس پاسخ داد و در روزهای اخیر، گزارشی مبنی بر نصب بنرهای "با افتخار ساخت ایران" بر سردر فروشگاه های داخلی از شبکه های مختلف پخش می‌کند.

اتفاق بزرگی است که رسانه ملی برای این موضوع زمان بگذارد که نقش توجه به تولید و مصرف کالاهای داخلی به ویژه پوشاک ایرانی را به مخاطب خود گوشزد کند.

به هر روی نقش رسانه های تصویری در زمینه موفقیت یا شکست طرح‌های بزرگ ملی بسیار حائز اهمیت است و به جرئت می‌توان گفت تبلیغات تلویزیونی از مهمترین عوامل تأثیرگذار در رفع مشکلات مربوط به ترویج خرید کالای ایرانی توسط هموطنانمان است.

این در حالی است که کمیسیون طرح ویژه "باافتخارساخت ایران است" و شورای راهبردی تولید و فروش در کارگروه ساماندهی مدولباس کشور از مدتی پیش با نصب بنرهای "با افتخار ساخت ایران" در سطح شهرهای مختلف، آحاد مردم را به حمایت از تولیدکننده داخلی دعوت کرده است.

در ادامه این مطلب، گزارش قابل توجه شبکه خبر در باره نصب بنرهای "با افتخار ساخت ایران" بر سردر فروشگاه های داخلی را ببینید: