سرویس مد و لباس هنرآنلاین: برند ابرا "Ebra design"  از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه طراحی مد و لباس به ویژه در امر طرحی پوشش سر برای بانوان و با رعایت اصول طراحی و دوخت ایرانی و اسلامی آغاز کرد.

سیده راضیه ابراهیمیان، کارشناس ارشد طراحی و دوخت و طراح برند "ابرا" است که بیش از دو دهه عمر خود را به فعالیت موثر درعرصه طراحی، دوخت و تدریس اختصاص داده است و در همین راستا موفق به کسب تقدیرنامه‌های مختلف از کارگروه ساماندهی مد و لباس و همچنین بنیاد ملی مد و لباس ایرانی اسلامی در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف از جمله جشنواره مد و لباس فجر شده است.

ابراهیمیان درباره جدیدترین فعالیت‌های خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: قصد دارم در هفته جاری،  یک کارگاه آموزشی در زمینه طراحی‌های پوشش‌های سر ایرانی و اسلامی برپا کنم.

او ادامه داد: در کنار این کارگاه آموزشی، نمونه‌هایی از جدیدترین طرح‌های برند "ابرا" در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

ابراهیمیان درباره زمان و مکان برپایی این کارگاه اظهار داشت: این کارگاه در روز دوشنبه ۲۶ تیرماه، ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح به نشانی اتوبان صدر شرق، بعد از مسجد کربلا، خروجی کاوه شمال(بهار جنوبی)، کوچه نیکبخت، مجموعه فرهنگی ورزشی تفریحی شهربانو برگزار می‌شود.

در ادامه تصاویری از نمونه طرح‌های راضیه ابراهیمیان را ببینید:

برند ابرا

برند ابرا

برند ابرا

برند ابرا

 

 

 

 

برند ابرا