سرویس مد و لباس هنرآنلاین: مهدی محمودی، مدیرعامل موسسه "رادین" درباره برپایی دوره‌های آموزشی و تخصصی مرتبط با مباحث تجاری سازی، برندینگ و کسب و کار در حوزه مد و لباس و همکاری مشترک با جهاد دانشگاهی واحد هنر به خبرنگار هنرآنلاین گفت: یکی از خلاءهایی که همواره در حوزه آموزش مباحث مرتبط با مد و لباس وجود دارد این است که اگر موسسه‌ای بخواهد در مسیر آموزش گام بردارد، یا با استانداردهای مورد نیاز کار نکرده و یا در جلب اعتماد مخاطبان خود موفق عمل نمی‌کند.

او افزود: از همین رو، موسسه "رادین" به عنوان یکی از مؤسسات فعال در حوزه مد و لباس در صدد برآمد تا ضمن ایجاد پیوند مؤثر با یک مرکز آموزشی و تخصصی معتبر یعنی جهاد دانشگاهی، تفاهم نامه‌ای را به امضا رسانده و طی برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی، گواهی‌نامه مشترک رادین و جهاد دانشگاهی را برای هنرجویان حوزه مد و لباس صادر کند.

محمودی با اشاره به افزایش سطح کیفی آموزش در ادامه همکاری این مجموعه با جهاد دانشگاهی واحد هنر اظهار داشت: در بحث آموزش، دوره‌های کوتاه مدت با مشورت هر دو مجموعه تعریف شده که چندی پیش، نخستین دوره آموزشی به پایان رسید و هنرجویان موفق به کسب گواهی‌نامه خود شدند.

مدیرعامل موسسه مد و لباس "رادین" ادامه داد: برپایی پنج دوره آموزشی دیگر در برنامه همکاری ما با جهاد دانشگاهی در نظر گرفته شده و سرفصل‌های مورد نظر نیز طی برگزاری جلسات همفکری تعیین شده‌اند.

محمودی، پرداختن به موضوعات مغفول مانده مرتبط با حوزه مد و لباس در کشور را از اولویت‌های برپایی این دوره‌های آموزشی برشمرد و تصریح کرد: آموزش بازاریابی، فروش، بسته بندی، تبلیغات و برندینگ از جمله مواردی است که در قالب آموزش تخصصی به آن پرداخته می‌شود چرا که معتقدیم تمام طراحان و تولیدکنندگان پوشاک در ایران با مشکلات بازار کسب و کار و ورود و مانایی در عرصه رقابت تجاری دست و پنجه نرم کرده و نیاز به آموزش‌های کاربردی در تمامی این زمینه‌ها وجود دارد.

او در خاتمه گفت: البته در ادامه مسیر به موضوعات طراحی مد و لباس نیز توجه داشته و در کنار موضوعات مطرح به این بخش نیز پرداخته می‌شود؛ در همین راستا علاقه‌مندان برای حضور در این دوره‌های آموزشی می‌توانند به پایگاه اینترینتی موسسه رادین و یا جهاد دانشگاهی واحد هنر مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.