سی‌وششمین قسمت برنامۀ «جلد دوم»، 25 دی ‌ماه، ساعت 18 از شبکه کتاب به نشانی ketab.tv  پخش می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی شبکه کتاب، گلعلی بابایی، نویسندۀ کتاب «قلبِ زمین مال ماست» مهمان سی‌وششمین قسمت برنامۀ «جلد دوم» است.

این کتاب، روایتی مستند از جنگ نابرابر در والفجر مقدماتی است و نهمین‌عنوان از مجموعه «دفاع مقدس» و چکیدۀ مفصل کتاب «زمین‌های مسلح» چهارمین‌کتاب کارنامه عملیاتی لشکر 27 در دفاع مقدس است که چند روایت جدید نیز به آن اضافه شده است. کتاب «قلبِ زمین مال ماست» نوشتۀ گلعلی بابایی و تنظیم و ویرایش حسین بهزاد است که از سوی انتشارات 27 بعثت به چاپ رسیده است.

گلعلی بابایی، در سال 1339 در چالوس بدنیا آمد. او در کودکی برای کمک به معاش خانواده روزها در یک کارگاه تراش‌کاری کار می‌کرد و شب‌ها در مدارس شبانه درس می‌خواند. در سال 1354 در کتابخانۀ مسجد جوادالائمه تهران عضو شد و فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی‌ خود را تا پیروزی انقلاب دنبال می‌کرد. او در سال 61 راهی جبهۀ جنگ شد و به درجۀ رفیع جانبازی نائل آمد. از آن پس، او وارد حوزۀ ادبیات دفاع مقدس شد و تاکنون بیش از 45 کتاب در این زمینه منتشر کرده است و چندین بار برنده و برگزیدۀ جایزه‌های مختلف ادبی همچون جلال آل احمد و جایزۀ کتاب سال و ... بوده است.

گفتنی است، سی‌وششمین قسمت برنامۀ «جلد دوم»، 25 دی ماه، ساعت 18 از شبکه کتاب به نشانی ketab.tv به صورت زنده پخش می‌شود.