گروه فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: جلد نخست مجموعه موزیسین‌ها به باخ اختصاص داشت که با عنوان «من ارگ‌نواز باخ هستم» نشر یافته است.

در هر مجلد دو شخصیت داستان طی اتفاقی با یک جعبه موسیقی عتیقه مواجه می‌شوند و با سفر در زمان از خانه موسیقیدانان سر درمی‌آورند. در کتاب «من پیانونواز موتسارت هستم» جلد دوم، بابک و باران جعبه موسیقی می‌یابند که آهنگی از موتسارت پخش می‌کند. آن دو به اتریش اواخر قرن ۱۸ سفر می‌کنند به اتاق پذیرایی موتسارت. این موسیقیدان مربی پیانوی بابک می‌شود و در ادامه برای اجرا، سفری به فرانسه دارند.

مخاطبان این مجموعه علاوه‌بر مطالعه یک اثر داستانی با برهه‌ای از تاریخ هم آشنا می‌شوند و کتاب‌ها جنبه هنری و تاریخی دارند. مثلا در جلد دوم از ظلم طبقاتی و طبقات اشراف گفته شده است.

جلد سوم به بتهوون و جلد چهارم به شوپن اختصاص دارد. این مجموعه هفت جلدی در قالب داستان‌های فانتزی، سرگرم‎کننده و شخصیت‌محور درباره موسیقی کلاسیک غرب نوشته می‌شوند. خواننده با مطالعه این مجموعه با سیر موسیقی و ریزکارهای موسیقی کلاسیک غربی آشنا خواهد شد.

کتاب «من پیانونواز موتسارت هستم» نوشته محمدرضا مرزوقی از مجموعه «بچه محل موزیسین‌ها» توسط نشر هوپا منتشر شده است. مجتبی حیدرپناه تصویرگر اثرست.