به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی خانه ادبیات افغانستان، نشست‌های هفتگی شعر و داستان خانه ادبیات افغانستان از هفته روان به صورت مجازی آغاز به کار می‌کند. نخستین نوبت از نشست مجازی آموزش و نقد داستان با مدیریت تینا محمدحسینی و گردانندگی فاطمه موسوی از ساعت ۹ شب چهارشنبه 27 فروردین (حمل) به وقت کابل و تهران برگزار می‌شود.

اولین نوبت از نشست مجازی آموزش و نقد شعر نیز از ساعت ۹ شب پنج‌شنبه 28 فروردین (حمل) به وقت کابل و تهران با مدیریت ضیا قاسمی آغاز می‌شود. این نشست‌های هفتگی از این پس، در همان روز و ساعت ادامه می‌یابد. 

نشست‌های شعرخوانی آزاد و داستان‌خوانی آزاد و گفت‌وگوی ادبی خانه ادبیات افغانستان نیز در قالب پخش زنده در اینستاگرام پی‌گیری می‌شود. این نشست‌ها با حضور شاعران و نویسندگان پیش‌گام و جوان افغانستان و نیز میهمانان هم‌زبان در ساعت نه شام‌گاه جمعه (داستان) و شنبه (شعر) هر هفته پخش خواهد شد.

شرکت علاقه‌مندان در نشست‌های تلگرامی و اینستاگرامی آزاد است و علاقه‌مندان به شرکت در نشست‌های تلگرامی مدیریت آموزش و پژوهش از راه https://t.me/AmoozeshLH می‌توانند به این گروه بپیوندند و برنامه‌های خانه ادبیات افغانستان را نیز در اینستاگرام پی‌گیری کنند.