سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: کریم رجب‌زاده شاعر، با این توضیح که کتاب "رباعیات عین‌القضات همدانی" را آماده چاپ دارد به هنرآنلاین گفت: این رباعیات را از ماخذهای مختلفی بدست آوردم؛ با متن‌های متفاوتی مقابله کردم تا صحت و سقم آن‌ها درست باشد که رباعیات عین‌القضات، حکیم، نویسنده، شاعر و مفسر قرآن است.

او با بیان این‌که در نامه‌ها، تمهیدات و کتاب شکوی الغریب رباعیاتی آمده است، افزود: نکته جالب این است عین القضات سعی کرده پایان‌نامه‌های که می‌نوشته را با شعر تمام کند و اگر آن شعر برای شاعر دیگری بوده آن را به صراحت گفته است. در مطالعه آثار، زندگی‌نامه او و کتاب‌های دیگر هم‌چون تذکره‌ها به این نتیجه رسیدم برخی رباعیاتی که مختص به اوست در ایران کار و منتشر نشدند. 

رجب‌زاده همچنین روی گزیده‌ای از تک‌بیتی‌های صائب کار کرده که حدود 600 بیت است و ادامه داد: تعداد زیادی از دفترهای شعری خودم چاپ نشده است از رباعی، دو بیتی، غزل و شعر سپید. این اشعار دفتر به دفتر آماده انتشار است.

او تاکید کرد: اوضاع و شرایط مساعد شود و بستر آن فراهم باشد این کتاب‌ها را منتشر می‌کنم. متاسفانه برخی ناشران آثار ضعیف را چاپ می‌کنند و بعد کاشف به عمل می‌آید دادوستدی پشت پرده حاکم است. 

کریم رجب‌زاده متولد 24 مهر 1326 در یکی از روستاهای لاهیجان است. او در قالب‌های شعری مختلف چون غزل، رباعی، دوبیتی، مثنوی، نیمایی و سپید به سرودن شعر پرداخته است. آثار او دفترهای شعر "از شرق خون"، "آوازخوانی بی‌زبان"، "از زخم زیتون"، "قرارمان پای همین شعر"، "گزیده ادبیات معاصر"، "از غریب ارغوان"، "صف عاشقان تمامی ندارد" و "اردیبهشت و این همه برف" را شامل می‌شوند. مجموعه شعر "صف عاشقان تمامی ندارد" به عنوان برگزیده ششمین دوره جایزه کتاب فصل در تابستان 1387 معرفی شده است.