سرویس فرهنگ و ادبیات هنر آنلاین: سولماز نصرآبادی شاعر، با این توضیح که کتاب "تیغه‌های بنفش" را در دست چاپ دارد به هنرآنلاین گفت: این اثر شامل 40 شعر کوتاه در سبک نو است و دو زبانه منتشر می‌شود.  

او با بیان این‌که کتاب به لحاظ محتوایی شورش‌های اجتماعی یک زن است، ادامه داد: تصویرگری این اشعار زنانه که به دهه 90 تعلق دارد به عهده نیر پیکام است و ترجمه انگلیسی نیز توسط مجید صوفیانی انجام شده. این مجموعه قرار است توسط نشر صنوبر نشر یابد.

‌نصرآبادی از چاپ مجموعه شعر "چند پر آنا" با همکاری نشر صنوبر و نشر فرهیختگان خبر داد و افزود: این کتاب که به تازگی منتشر شده شامل سه فصل با عناوین "نشانی"، "سمتی از کلمه" و "چهار گلو در ری‌‌ را" است. تمامی اشعار در سبک آزاد و در فضایی از دغدغه‌های اجتماعی عاشقانه یک انسان- زن است. این اثر نیز شامل سروده‌های دهه 90 است.

او که مشغول آماده‌سازی مجموعه همسرایی‌ها برای انتشار است، توضیح داد: این همسرایی‌ها حاوی دیالوگ‌هایی با خویشتن است در واقع گفت‌وگوی من با من‌های متکثر  و رویکرد عاشقانه و اجتماعی دارد.

این شاعر که متولد سال 1357 است در استان آذربایجان شرقی زندگی می‌کند. او مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تبریز است و مجموعه شعر "نان فقط یک واژه نیست" شامل گزیده‌ای از سروده‌هایی با مضامین اجتماعی روانی که حدود 50 قطعه شعر سپید کوتاه و بلند را در برمی‌گیرد، اجرای کتاب صوتی "پسته و هفت برادر" با زبان ترکی، نمایشنامه "آخرین سفر" و اثر پژوهشی "جاذبه‌های سیاحتی مشکین شهر" از دیگر آثار نشر یافته اوست.