سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین، آتفه چهارمحالیان شاعر و فعال حوزه کودکان درباره این کتاب به هنرآنلاین توضیح داد: مجموعه شعری تازه با عنوان "خداینامه" حاوی حدود 60 شعر بلند و کوتاه سپید با مضامین عموما فلسفی_اجتماعی را آماده انتشار دارم. در این اثر به ارتباط با نوعی جهان معناشناختی از طریق تجربیات شخصی زبانی نظر داشته‌ام. در ارتباط با چاپ آن نیز در حال رایزنی با ناشران هستم.

او همچنین از انتشار مجموعه داستان کوتاه از کودکان با نام  "بهشت دست جمعی" خبر داد و افزود: به مدت سه سال با گروهی از دختران و پسران 11 تا 14 ساله بنیاد توان‌مندسازی مهرتاک در منطقه دروازه غار تهران کلاس داستان‌نویسی داشتم. این کتاب نتیجه همراهی‌های این بنیاد و خود بچه‌هاست که توسط انتشارات نیماژ منتشر خواهد شد. در این کتاب از هر مولف کودک، حدود سه تا چهار داستان کوتاه با مضامین و سبک‌های متفاوت ارائه شده است.

چهارمحالیان با اظهارتاسف از این که کودکان محروم مناطقی هم‌چون دروازه غار در کم‌ترین مواجهه و تماس با رخدادها، تولیدات، مفاهیم فرهنگی و ادبی جامعه خود هستند، افزود: این گروه‌ها بر این باورند که هرگز بنا نیست صدا و جایگاهی در جامه خود داشته باشند. امیدوارم این کتاب، الگوی امید و چراغ راهی باشد برای همه عزیزان دیگر که صاحبان غنی‌ترین تجارب زیستی این مرز و بوم هستند. اگر شرایط برای این بچه‌ها مهیا باشد استعدادهای درخشانی را درون خود دارند، چنانچه علیرضا پورشجاع از همین مولفان در مدت کوتاهی توانست با داستان "فرشتگان دشت" جایزه  کشوری سپیدار را دریافت کند و گروه مولفان نیز به عنوان تیم برگزیده انتخاب شدند.

این فعال حقوق کودکان با تاکید بر این که ادبیات کودک باید توسط خود کودک تولید شود، اضافه کرد: ادبیات حاصل زیست و جان آدم است. آنچه توسط بزرگ‌سالان تولید می‌شود در یک فاصله ادراکی و معنادار از احساسات واقعی و ملموس کودکانه قرار دارد. بزرگ‌سالان با به خاطر آوردن دوران کودکی اثری را بازتولید می‌کنند، اما کودکان بی‌واسطه و واقعی از کودکی می‌نویسند.

"معشوق کاغذی"، "دارم با رشد شانه‌هایت راه می‌روم"، "بغلم کن شبلی" و "کتابی که نمی‌خواستم" از مجموعه شعرهای منتشر شده آتفه چهارمحالیان هستند.