سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین:"تفکر طراحی: راهنمای کارآفرینان و کسب‌و‌کارهای کوچک" نوشته بِورلی رودکین اینگل با ترجمه‌ی امید خیاط و روح‌الله قادری به بازار کتاب آمد.

در یادداشت پشت جلد این کتاب می‌خوانیم: "اگر بتوانید مانند یک طراح فکر کنید و برخی از ابزارهایی را که طراحان معمولا برای رسیدن به رشد و موفقیت استفاده می‌کنند بیاموزید، آن‌گاه هزاران راهِ محتمل باز خواهد شد. اگر با استفاده از ابزار جست‌وجوی مورد علاقه‌ی خود، در‌مورد "تفکر طراحی" در اینترنت جست‌و‌جو کنید، تعداد نتایج عجیبی خواهید یافت (چند صد هزار نتیجه در زمان نوشتن این کتاب). در ساده‌ترین اصطلاحات، تفکر طراحی رویکردی جست‌و‌جوگرانه  برای حل مشکل است که هر دو فرآیند تفکر خلاق و تحلیلی را شامل می‌شود و متعادل می‌کند. شاید بتوان گفت مهم‌تر از همه، تفکر طراحی فرآیندی تکراری و سریع است که می‌تواند در مبهم‌ترین چالش‌های کسب‌و‌کار به‌کار گرفته شود و فعالیتی استراتژیک است که فرصت‌های روشنی را که می‌توانید به‌سرعت برای آن اقدام کنید مشخص خواهد کرد. کتاب حاضر راهنمایی است برای به‌کارگیری تفکر طراحی در کسب‌وکار."

بِورلی رودکین اینگل انعطاف‌‌پذیری در کسب‌و‌کار را به‌وسیله‌‌ی استراتژی بازاریابی و مشاوره‌ی مدیریت نوآوری در سن‌‌آنتونیو، ایالت تگزاس، پایه‌‌گذاری کرد؛ جایی که او با مشتری‌‌هایی از صنایع مختلف کار می‌‌کند تا فرآیند طراحی را بیاموزند و از آن برای ایجاد کسب‌و‌کارهای پایدارتر و سودآورتر استفاده کنند. او یک استراتژیست کامل است و درباره‌‌ی تدوین برندهای پایداری که با مشتری‌‌های محلی به‌‌عنوان ابزاری جهت کمک به شرکت‌‌های نوپا و موفقیت اقتصاد محلی هم‌‌‌‌آوا هستند، بسیار پرشور است. او یکی از اعضای گروه افتتاحیه‌ی پیشتازی به وسیله‌‌ی برنامه‌‌ی شرکای طراحی در دانشکده‌‌ی هنر کالیفرنیا  است. بورلی از مهارت‌‌هایی که کسب کرده برای کمک به رشد شرکت‌‌ها، تغییر آب‌وهوا و تبدیل شدن به تکیه‌‌گاهی با سودآوری بیشتر در جوامع محلی استفاده کرده است.

به گفته‌ بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ در اروپا و امریکا خواندن این کتاب به تغییر شگرفی در کسب‌وکار آن‌ها منجر شده است.

ماهیت تفکر طراحی یک فرآیند تکراری است که بدون نقص این گفته را نشان می‌‌دهد: "اگر در ابتدا موفق نشدید، بکوشید، مجددا بکوشید". بنابراین، تفکر طراحی شامل ساخت نمونه‌ اولیه و آزمایش به‌عنوان یک گام حیاتی در این فرآیند است. آن‌هایی که از تفکر طراحی در کسب‌و‌کار خود استفاده می‌‌کنند می‌‌دانند که به‌ندرت در مرتبه‌‌ی اول آن را - هرچه که باشد - به‌درستی انجام می‌‌دهیم. همیشه فضا برای بهبود وجود دارد و خواهد داشت، بنابراین ما به‌اندازه‌‌ای‌ که لازم باشد نمونه‌ اولیه می‌‌سازیم و آزمایش می‌‌کنیم تا به نتایجی که می‌‌خواهیم برسیم. دلیل اصلی در اینکه اندازه‌‌گیری نه‌تنها در کسب‌و‌کار بلکه در تفکر طراحی بسیار اهمیت دارد نهفته است. دانستن نتایج تلاش‌هایمان به ما در ایجاد سازگاری سریع کمک می‌‌کند، پس می‌‌توانیم دوباره تکرار کنیم، و دوباره، تا زمانی‌که به‌درستی آن را انجام دهیم.

"تفکر طراحی: راهنمای کارآفرینان و کسب‌و‌کارهای کوچک" در  164 صفحه و با قیمت 16000 تومان منتشر شده است.

این کتاب یکی از کتاب‌های مجموعه‌ مدیریت و رهبری در انتشارات روزنه است که تا امروز چهار جلد آن منتشر شده  و مورد استقبال گسترده‌ مخاطبان قرار گرفته است.