سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: "تفکر طراحی: راهنمای کارآفرینان و کسب‌و‌کارهای کوچک" نوشته‌ی بِورلی رودکین اینگل با ترجمه‌ی دکتر امید خیاط و روح‌الله قادری منتشر شد.

بِورلی رودکین اینگل، نویسنده‌ی این کتاب، انعطاف‌‌پذیری در کسب‏ و‏کار را به‌وسیله‌‌ی استراتژی بازاریابی و مشاوره‌ی مدیریت نوآوری در سن‌‌آنتونیو، ایالت تگزاس، پایه‌‌گذاری کرد؛ جایی که او با مشتری‌‌هایی از صنایع مختلف کار می‌‌کند تا فرآیند طراحی را بیاموزند و از آن برای ایجاد کسب‏ و‏کارهای پایدارتر و سودآورتر استفاده کنند. او یک استراتژیست کامل است و درباره‌‌ی تدوین برندهای پایداری که با مشتری‌‌های محلی به‌‌عنوان ابزاری جهت کمک به شرکت‌‌های نوپا و موفقیت اقتصاد محلی هم‌‌‌‌آوا هستند، بسیار پرشور است. او یکی از اعضای گروه افتتاحیه‌ی پیشتازی به وسیله‌‌ی برنامه‌‌ی شرکای طراحی در دانشکده‌‌ی هنر کالیفرنیا  است. بورلی از مهارت‌‌هایی که کسب کرده برای کمک به رشد شرکت‌‌ها، تغییر آب‌وهوا و تبدیل شدن به تکیه‌‌گاهی با سودآوری بیشتر در جوامع محلی استفاده کرده است.

 کتاب "تفکر طراحی: راهنمای کارآفرینان و کسب‌و‌کارهای کوچک" که یکی از مهم‌ترین منابع در حوزه‌ی طراحی تفکر و کارآفرینی خلاق است توسط انتشارات جمهوری و با قیمت 25000 تومان منتشر شده است.