به گزارش هنرآنلاین،رحیم فروغی برادر مجید فروغی  گفت: روز پنجشنبه ۲۳ فروردین به همراه مجید به کوه رفتیم، هوای خیلی خوبی بود و صبح ساعت ۶ از خانه راه افتادیم. به ارتفاعات رفتیم و ۹:۲۰ برای صبحانه نشستیم که حالش بد شد. مجید از قبل ناراحتی قلبی داشت. آنجا با اورژانس تماس گرفتم، هلیکوپتر اورژانس رسید ولی چون باد می‌آمد و مکان برای نشستن هلیکوپتر مناسب نبود نتوانست فرود بیاید. بلافاصله گروه امداد آتش نشانی به سمت ما به راه افتادند که تا رسیدن گروه امداد حدود ۴ ساعت طول کشید ولی متأسفانه مجید درگذشت.

وی ادامه داد: ما حدود ۲ ساعت ۲۰ دقیقه در کوه صعود کرده بودیم و مجید خیلی سرحال بود و با گوشی همراه خود از طبیعت و مناظر شهر تهران عکس می‌گرفت.

مجید فروغی کارشناسی روزنامه‌نگاری و کارشناسی ارشد تحقیق در ارتباطات و چندین سال سابقه و تجربه فعالیت در حوزه روزنامه‌نگاری دارد.

مرحوم فروغی طی سال‌های اخیر علاوه بر فعالیت‌های پژوهشی و رسانه‌ای متعدد در عرصه فرهنگ و هنر، مدیریت روابط‌عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت روابط‌عمومی جشنواره‌های ملی و بین‌المللی عرصه فرهنگ و هنر و مدیریت روابط‌عمومی دفتر هنرهای تجسمی را به عهده داشت.

نگارش مقالات و تدریس در رشته روابط‌عمومی و خبرنگاری نیز از فعالیت‌های دیگر وی بود.

فروغی

گفتنی است پیکر مجید فروغی فعال باسابقه رسانه‌ای و روابط عمومی عرصه فرهنگ و هنر که‌ روز گذشته به دلیل سکته قلبی از دنیا رفت امروز شنبه ۲۵ فروردین ماه تشییع می‌شود.

این مراسم فردا ساعت ۱۱ صبح از سالن تطهیر بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

همچنین مراسم یادبود وی یکشنبه ۲۶ فروردین از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ در مسجد میثم واقع در اتوبان محلاتی، خیابان شاه آبادی جنوبی، بولوار گلشناس خواهد بود.

مراسم شب هفت این مرحوم‌ نیز پنجشنبه ۳۰ فروردین از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ در مسجد فاطمیه (س) ویست خوانسار برگزار خواهد شد.

هنرآنلاین درگذشت مجید فروغی را به خانواده این فعال عرصه فرهنگ و هنر و جامعه هنر تسلیت می‌گوید.